اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هشت مرحله

مسابقات آزاد اهداف پروازی و ثابت در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی گفت: برگزاری مسابقات آزاد اهداف پروازی و ثابت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال جاری است.

مسابقات آزاد اهداف پروازی و ثابت در اراک برگزار می‌شود

غلامرضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات آزاد اهداف پروازی و ثابت تا پایان سال طی هشت مرحله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره مربیگری اهداف پروازی تصریح کرد: یک دوره آموزش مربیگری درجه دو اهداف پروازی با حضور 24 نفر از مربیان هم‌اکنون در اراک در حال برگزاری است.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی با بیان اینکه این دوره آموزشی از 21 فروردین ماه آغاز و تا فردا ادامه دارد خاطر نشان ساخت: در این دوره آموزشی 24 نفر از شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را زیر نظر یوسف آجرلو مدرس فدراسیون تیراندازی فرا می‌گیرند.

کریمی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه خبر داد و گفت: این دوره نیز در سه ماهه اول سال جاری و به منظور تربیت مربیان مورد نیاز هیئت به منظور توسعه رشته تیراندازی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر 30 مربی درجه سه در رشته تیراندازی با این هیئت همکاری دارند که بیش از 20 مربی به زودی به درجه دو ارتقاء خواهند یافت.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی با اشاره به فعالیت ورزشکاران این رشته در شهرهای اراک، ساوه، دلیجان و محلات خاطر نشان ساخت: هم‌اکنون 740 نفر از علاقمندان به رشته تیراندازی در این شهرها ساماندهی شده‌اند، این در حالی است که چهار برابر این تعداد در باشگاه‌ها فعالیت دارند، اما به دلیل عدم رغبت باشگاه‌ها در بیمه کردن زمینه ساماندهی تمامی فعالان این رشته فراهم نشده است.

کریمی گفت: 12 باشگاه در رشته تیراندازی در شهرهای مختلف استان فعال هستند که ملزم کردن این باشگاه‌ها در زمینه بیمه ورزشکاران از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال جاری است.

وی با اشاره به دعوت از مهدی غلامی ورزشکار شایسته استان به اردوی تیم ملی خاطر نشان ساخت:

مهدی غلامی به عنوان ورزشکار شایسته استان به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی آلمان به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شده است.

به گفته وی این مسابقات 19 اردیبهشت ماه در کشور آلمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول