اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی:

لیگ تیراندازی قانون‌مند و بی‌تنش‌ترین لیگ‌ کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی گفت: لیگ تیراندازی کشور از نظر قانون‌مندی یکی از قانون‌مندترین و بی‌تنش‌ترین لیگ‌ها محسوب می‌شود.

لیگ تیراندازی قانون‌مند و بی‌تنش‌ترین لیگ‌ کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود شیخی‌فرد ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت تیراندازی استان زنجان با اشاره به اینکه امکانات ورزش تیراندازی در کشور در سال‌های گذشته بسیار کم بود، اظهار داشت: در یکی دو سال گذشته با تزریق امکانات پیشرفت‌های قابل قبولی در این ورزش به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در ورزش تیراندازی جزو استان‌های پیشرو نیست، افزود: روند نشان از پیشرفت این ورزش در سطح استان زنجان را نشان می‌دهد.

مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی با ابراز تاسف از لغو برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در برخی رشته‌های ورزشی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های ورزشی در واقع رسمی‌ترین مسابقات کشور محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف ورزشی تنها عرصه‌ای است که هیئت‌های مختلف ورزشی می‌توانند نسبت به ارائه توانمندی‌های ورزشکاران خود اقدام کنند.

شیخی‌فرد با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر در رشته تیراندازی کشور عمر زیادی ندارد، ادامه داد: سال گذشته لیگ برتر تیراندازی با حضور 114 تیم و در سال جاری با حضور 88 تیم برگزار شد.

وی اضافه کرد: لیگ تیراندازی کشور بعد از لیگ برتر فوتبال از نظر تعداد تیم‌های حاضر دومین لیگ کشور بعد از فوتبال محسوب می‌شود.

مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: لیگ تیراندازی کشور از نظر قانون‌مندی یکی از قانون‌مندترین و بی‌تنش‌ترین لیگ‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان‌ها و شهرستان‌ها، بضاعت مالی چندانی برای برگزاری مسابقات از جمله لیگ را ندارند، گفت: به همین علت علاوه بر مسابقات قهرمانی کشور چند دوره مسابقه آزاد نیز در این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

شیخی‌فرد تاکید کرد: با توجه به اینکه مسابقات آزاد در رشته تیراندازی در چندین رده سنی برگزار می‌شود در مجموع در حدود 200 مسابقه ورزشی در سال آینده در این رشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول