اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تامین نشدن منابع مالی

تیم تیراندازی زنجان در لیگ برتر شرکت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان زنجان گفت: تیم تیراندازی استان زنجان در صورت تامین نشدن منابع مالی در لیگ برتر شرکت نمی‌کند.

تیم تیراندازی زنجان در لیگ برتر شرکت نمی‌کند

نصرت‌الله غریبلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به صعود تیم تیراندازی زنجان به لیگ برتر اظهار کرد: اداره یک تیم لیگ برتری به لحاظ مالی کار سختی است.

وی از هزینه 34 میلیون تومانی تیم تیراندازی استان زنجان در لیگ دسته یک خبر داد و افزود: برای حضور یک تیم در لیگ برتر در حدود 70 میلیون تومان اعتبار لازم است.

رئیس هیئت تیراندازی استان زنجان با اشاره به اینکه لیگ دسته یک تیراندازی با حضور هشت تیم برگزار می‌شود، گفت: مسابقات لیگ برتر تیراندازی هم با شرکت هشت تیم برگزار می‌شود.

وی فرزین زمانی، حامی یحیی، محمد رضا ژاله مختاری و روح الله رجبی را چهار تیرانداز عضو تیم تیراندازی استان زنجان در رشته تفنگ بادی اعلام کرد.

غریبلو اضافه کرد: علی غریبلو، نصرت‌الله غریبلو، رضا غریبلو و نیما کلهری تیراندازان رشته تپانچه تیم تیراندازی استان زنجان در لیگ دسته یک بودند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره مهم‌ترین برنامه سال آینده هیئت تیراندازی استان زنجان گفت: شرکت در لیگ برتر در صورت تامین اعتبار لازم و همچنین حضور بانوان در لیگ دسته یک تیراندازی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت تیراندازی استان زنجان است.

رئیس هیئت تیراندازی استان زنجان با اشاره به اینکه لیگ دسته یک تیراندازی بانوان  به صورت متمرکز و اغلب در تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ تیراندازی بانوان هزینه شرکت در این لیگ  پایین می‌آورد از این رو هیئت تیراندازی استان زنجان در نظر دارد تیم تیراندازی بانوان استان زنجان را در لیگ دسته یک شرکت دهد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول