اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمان:

تنها داور بین‌المللی تیر‌‌اندازی کشور بانوی کرمانی است

خبرگزاری فارس: معاون ورزش و امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ندا نوذری تنها داور زن بین‌المللی کشور در رشته تیر‌اندازی به اهداف ثابت و پروازی کرمانی است.

تنها داور بین‌المللی تیر‌‌اندازی کشور بانوی کرمانی است
محبوبه نژاد‌زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان‌ اظهار داشت: ندا نوذری تنها داور زن بین‌المللی ‌کشور در رشته تیر‌اندازی به اهداف ثابت و پروازی کرمانی است و این مسئله می‌تواند برای کرمانی‌ها و جامعه ورزش بانوان یک افتخار محسوب شود.

وی با اشاره به حضور این داور در مسابقات آسیایی که اخیرا در کشور قطر برگزار شده است، عنوان کرد: وی در این مسابقات قضاوت‌های خوبی را داشته و به عضویت کنفدراسیون تیراندازی بانوان آسیا نیز در آمده است.

نژاد‌زمانی با بیان اینکه فاطمه امیر‌بهزادی، تیر‌انداز زن کرمانی نیز در این مسابقات موفق به کسب عنوان سومی و مدال طلا در رشته تراپ شده است، بیان داشت: استعدادهای بسیار خوبی در ورزش تیر‌اندازی استان کرمان حضور دارند که می‌توان با برنامه‌ریزی و توجه بیشتر به آن‌ها از توانمندی و ظرفیت آن‌ها برای موفقیت و افتخار‌آفرینی برای جامعه ورزش بانوان استفاده کرد.

وی به موفقیت پریسا نقیب از مربیان شطرنج استان در کسب مدرک بین‌المللی شطرنج در سطح ni خبر داد و گفت: ورزشکاران زن استان کرمان از قابلیت‌های خاصی برخوردار هستند، برای مثال موفقیت‌های بانوان کرمانی در رشته‌هایی مانند فوتبال، هندبال‌، تیر‌انداری و ...  تایید کننده این استعدادها و توانمندی‌ها است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول