اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان:

آخرین رقابت‌ تیراندازی لیگ برتر آقایان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: آخرین رقابت‌های تیراندازی لیگ برتر آقایان به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

آخرین رقابت‌ تیراندازی لیگ برتر آقایان برگزار می‌شود

عباس محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پنج‌شنبه و جمعه این هفته رقابت‌های تیراندازی لیگ برتر تیراندازی با میزبانی اصفهان و البته در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی، ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود، تصریح کرد: به دلیل اینکه در باشگاه تهران 80 خط تیراندازی و به صورت هم‌زمان وجود داشت، بنابراین میزبانی هیئت تیراندازی استان اصفهان در این شهر انجام می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان در مورد وضعیت تیراندازان اصفهانی که هم‌اکنون باید در تهران با دیگر حریفان به رقابت‌ بپردازند، بیان داشت: به دلیل اینکه این مکان مسابقه، محل تمرین تیراندازان اصفهانی دعوت‌ شده به تیم ملی نیز هست، بنابراین مشکل خاصی برای ورزشکاران اصفهانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی برای بانوان شرکت‌ کننده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: در این مسابقات جایگاه هیئت تیراندازی استان اصفهان در جدول رده‌بندی مشخص می‌شود.

محمدی در مورد اسلحه‌های مورد نیاز هیئت تیراندازی استان اصفهان که قرار بود در چند وقت اخیر خریداری شود، گفت: منتظر ارز دولتی هستیم تا بتوانیم در نخستین فرصت ممکن تجهیزات هیئت تیراندازی استان اصفهان را از نظر تسلیحات کامل کنیم.

وی با اشاره به دهه مبارک فجر بیان داشت: به دلیل اینکه تیراندازان اصفهان نمی‌توانند در رقابت‌های این دهه شرکت کنند، برگزاری رقابت‌های استانی تیراندازی به مناسبت دهه فجر با مدتی تأخیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول