اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تکمیل پروژه‌های نا‌تمام در اولویت کاری قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تکمیل پروژه‌های ناتمام را یکی از اولویت اصلی استان در سال جدید برشمرد و تأکید کرد: باید تکمیل این پروژه‌ها در اولویت و برنامه‌کاری مدیران قرار بگیرد.

تکمیل پروژه‌های نا‌تمام در اولویت کاری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی گفت: بر همین اساس باید از تعریف پروژه‌های عمرانی جدید پرهیز و پروژه‌های نیمه تمام استان تکمیل شود.

وی همچنین با اشاره به تخصیص 161 میلیارد تومانی اعتبارات به استان در سال مالی 90 اظهار داشت: این میزان تخصیص منابع به خراسان شمالی نسبت به قبل از رشد خوبی برخوردار است.

نماینده عالی دولت همچنین در پیش بودن یکصدمین سفر استانی دولت را مورد اشاره قرار داد و افزود: تمام دستگاه‌ها تمام امکانات خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزارکردن‌ جشنواره در اختیار ستاد قرار دهند.

وی یکی از اثرات سفرهای دولت به استان‌ها را توسعه متوازن در تمام نقاط کشور و برقراری عدالت عنوان کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری تصریح کرد:دولت همه توان خود را بکار برده تا پیام‌های مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری سال‌ها از طرف مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته یک نگاه راهبردی است که باید تبدیل به گفتمان عمومی شود، گفت:شعار چهار سال اخیر مقام معظم رهبری که در حوزه اقتصادی مطرح شده باعث رشد و بالندگی و توجه به آینده شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست گفت: حجم صادرات از استان طی سال گذشته نسبت به سال ماقبل 150 درصد رشد داشته است.

حسن قلی زاده با اشاره به 209 میلیون دلار صادرات از خراسان شمالی به خارج از کشور در سال گذشته اظهار امیدواری کرد تا حجم صادرات امسال نسبت به سال گذشته و در سال تولید ملی از خراسان شمالی رشد یابد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول