اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال مازندران خبر داد

اجرای مربیگری درجه (ب) آسیا در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران گفت: کلاس مربیگری درجه (ب) کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدرسی محمدرضا خطیب مدرس فوتبال تا 30 فروردین در آکادمی ورزشگاه ساری برگزار می‌شود.

اجرای مربیگری درجه (ب) آسیا در مازندران

محمود سورتیجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از برگزاری کلاس مربیگری درجه (ب) کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

وی تصریح کرد: این کلاس که هم‌اکنون با حضور 24 مربی در آکادمی ورزشگاه شهدای ساری در حال برگزاری است، شرکت‌کنندگان در این کلاس زیر نظر محمدرضا خطیب به‌عنوان مدرس آموزش لازم را می‌آموزند. 

سورتیجی افزود: کلاس مربیگری درجه (ب) کنفدراسیون آسیا در دو مرحله در ساری برگزار شد که مرحله نخست اسفندماه اواخر سال 90 و مرحله دوم نیز هم‌اکنون در حال برگزاری است.

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 70 مربی در استان حضور دارند که با موفقیت درجه (بی) آسیا را سپری کردند و در لیست انتظار کلاس مربیگری درجه (ای) حضور دارند.

سورتیجی هدف از برگزاری کلاس‌های مربیگری را ارتقای سطح دانش مربیان استان عنوان کرد و اظهار داشت: مربیان حال حاضر در این کلاس در تیم‌های مختلف مشغول مربیگری هستند.

وی گفت: قبول‌شدگان این کلاس می‌توانند در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به‌عنوان سرمربی و در لیگ دسته یک کشور هم می‌توانند به‌عنوان کمک مربیگری کنند.

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران در پایان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و پیش‌بینی به عمل آمده کمیته آموزش مربیان، این انتظار می‌رود که در سال جاری بیش از 20 کلاس مربیگری در سطوح مختلف در استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول