اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان:

طرح بدون پژوهش محکوم به شکست است

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: هر طرح بدون پشتوانه علمی و پژوهشی محکوم به شکست است.

طرح بدون پژوهش محکوم به شکست است

سیدسعید صفوی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حوزه‌های پژوهشی و دانشگاهی در سراسر کشور نقش تعیین کننده‌ای در حمایت از برنامه‌های دولت دارند.

وی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: قطعا کشور برای محقق کردن شعار امسال به پژوهش‌های علمی به دانشگاه نیاز خواهد داشت.

معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به وظایف دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال تاکید کرد: دانشجویان و اساتید کشور باید با واکاوی همه جانبه مسئولان را در تحقق شعار سال یاری کنند.

وی فرهنگ سازی را دیگر وظیفه دانشگاهیان عنوان کرد و افزود: دانشگاهیان در کشور به عنوان قشر علمی جامعه باید به افزایش مصرف تولیدات داخلی کمک کنند.

صفوی نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری را توجه به ضرورت‌های کنونی کشور دانست و ادامه داد: این نام گذاری بیانگر توجه مقام معظم رهبری به حوزه اقتصادی در کشور است.

وی اقتدار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران را حاصل این شعار برشمرد و شعار سال را حمایت از برنامه‌های اقتصادی دولت عنوان کرد.

معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان قطع وابستگی کامل به کشورهای غربی و روی آوردن به تولیدات صادرات‌گرا از سوی تولیدکنندگان را از دیگر نتایج شعار سال اعلام کرد و یادآور شد: با تحقق شعار سال، ایران به جایگاه واقعی خود در منطقه خاورمیانه دست پیدا می‌کند.

وی مخاطب شعار سال را دولت، سرمایه گذاران و مردم خواند و اضافه کرد: دولت با پشتیبانی از تولیدات ملی، سرمایه گذاران با رونق بخشیدن به سرمایه گذاری و استفاده از نیروی کار ملی و مردم نیز با مصرف تولیدات داخلی کشور می‌توانند کشور را در رسیدن به جایگاه واقعی کمک کنند.

صفوی تاکید کرد: افزایش کیفیت کالاهای داخلی و کاهش هزینه‌ها امکان مصرف کالاهای داخلی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول