اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

جشنواره مطبوعات سال آینده باید در همدان برگزار شود

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره مطبوعات باید سال آینده در همدان برگزار شود و اگر برگزار نشد دیگر قصور از من نیست.

جشنواره مطبوعات سال آینده باید در همدان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجعفر محمدزاده در نشست فعالان فرهنگی استان همدان با بیان اینکه پرداختن به مشاهیر و شخصیت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در بخش معرفی شخصیت‌ها بنیاد معرفی مشاهیر در همدان آغاز به کار کرده و باید توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: همایش میر سیدعلی همدانی قرار بود سال گذشته با همکاری کشور تاجیکستان برگزار شود که شاید برگزار نشدن آن انتخابات و یا نداشتن ثبات مدیریت در ارشاد بوده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: ظرفیت‌هایی نیز بود به طوری که در برگزاری جایزه سید جمال‌الدین اسدآبادی نیز کوتاهی‌هایی صورت گرفت و برگزار نشد اما امسال باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه همه مشاهیر همدان می‌توانند در این همایش‌های کشوری حضور یابند، افزود: همایش میرزاده عشقی و باباطاهر نیز می‌تواند برگزار شود و ما آمادگی همکاری در این همایش‌ها را داریم.

محمدزاده در ارتباط با برپایی نمایشگاه و جشنواره مطبوعات در همدان اعلام آمادگی کرد و گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات به صورت منطقه‌ای دیگر مرسوم شده است و همدان باید به سمت کارهای ملی حرکت کند چرا که همدان از چنین ظرفیت‌هایی برخوردار است.

وی یادآور شد: با علاقه‌ای که به همدان دارم، باید طرحی صورت گیرد تا با همفکری اصحاب رسانه کاری در سطح ملی در همدان انجام شود و موضوع آن به همه کشورها ارسال شود که در شأن استان باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر برگزاری جشنواره مطبوعات در همدان اظهار کرد: این جشنواره باید سال آینده در همدان برگزار شود و اگر برگزار نشد دیگر قصور از من نبوده و ما آمادگی داریم و باید استان پیگیری کند.

وی فرهنگ را در همه ابعاد دارای اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ را نباید جدا کرد به طوری که فرهنگ باید در کارهای عمرانی و سخت‌افزاری جاری باشد.

محمدزاده در پایان سخنان خود با تأکید بر اهمیت نشست‌های فرهنگی گفت: فرهنگ، جاری در همه موضوعات است و باید توجه ویژه‌ای به این امر صورت گیرد و در این راستا اصحاب فرهنگ موظف به جاری ساختن این فرهنگ هستند.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول