اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اردبیل آماده برگزاری جشنواره استانی فیلم رشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی این استان برای برگزاری جشنواره استانی فیلم رشد در آینده نزدیک خبر داد.

اردبیل آماده برگزاری جشنواره استانی فیلم رشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده شامگاه سه‌شنبه در هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در اردبیل اظهار داشت: جشنواره استانی فیلم رشد با موضوع مروری بر فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ایجاد نوآوری، خلاقیت، بالا بردن سطح کیفی فیلم‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی و ایجاد فرصت و انگیزه برای فیلمسازان، کارگردانان، نویسندگان، و هنرمندان وابسته و غیروابسته در زمینه تولید فیلم‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در توسعه آموزش و فرهنگ مدارس است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی یکی از ابزارهای خوب و ممتاز کمک به تعلیم و تربیت شایسته است که امروز نظام تعلیم و تربیت بر آن تاکید دارد.

محمودزاده بیان داشت: جشنواره فیلم رشد بستر مناسب در بروز استعدادها و خلاقیت‌های بی‌نظیر نسل آینده است که می‌تواند در تحکیم بنیان نظام اجتماعی و تقویت مولفه‌های آموزشی و تربیتی تاثیرگذار باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با 46 سال سابقه و 40 دوره برگزاری، قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ایران است اضافه کرد: قطعا تاثیر هنر در تعمیق دانش و ایجاد روحیه پرسشگری قابل انکار نیست و این مهم در پویایی محتوای آموزش و پرورش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمودزاده ادامه داد: این جشنواره در 14 ناحیه و منطقه آموزشی استان شامل ناحیه یک و دو اردبیل، ارشق، اصلاندوز، بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال، شاهرود، جعفرآباد، کوثر، مشگین‌شهر، گرمی، نیر و خورش رستم از توابع شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تامل و تفکر و همچنین استنتاج نتایج فیلم‌ها می‌تواند روحیه تفکر را در دانش‌آموزان به خوبی ایجاد کند تا از طریق مشاهده به عمق هدف خلق یک اثر پی ببریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود زمان برگزاری این جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را هفته آخر فروردین ماه سال جاری اعلام کرد.

محمودزاده تصریح کرد: 26 تا 31 فروردین ماه سال جاری اردبیل به مدت یک هفته در 17 سالن با ظرفیت دو هزار و 145 نفر میزبان برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول