اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم اردبیل در مجلس نهم تاکید کرد

اختلاف عامل عقب‌ماندگی اردبیل

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم گفت: اختلاف عامل اصلی عقب‌ماندگی استان اردبیل است و با کنار گذاشتن این امر می‌توان اردبیل را به سمت توسعه واقعی سوق داد.

اختلاف عامل عقب‌ماندگی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مردم این استان به ویژه شهر اردبیل با 75 درصد حضور در انتخابات مجلس نهم رکورد قابل تاملی به جا گذاشتند و دل مقام معظم رهبری و آحاد مردم را با این مشارکت عظیم و سرنوشت‌ساز شاد کردند.

وی با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات در برگزاری سالم و کم حاشیه انتخابات مجلس نهم، ابراز داشت: امانت سنگینی بر دوش منتخبان است به طوری که ما وظیفه داریم در برابر این حضور سیل‌آسا تنها هدف‌گذاری خود را خدمت بی‌منت و تحقق شعار مددرسان مسئولان و خدمتگزار مردم قرار دهیم.

پیرموذن با یادآوری اینکه مجمع نمایندگان استان در مجلس نهم فعالیتش را آغاز کرده است، افزود: این مجمع با حضور تمام منتخبان استان در مجلس نهم شکل گرفته و قرار است با سرکشی به تمام حوزه‌های انتخابیه استان و همچنین استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضعف‌ها و کاستی‌ها را ارزیابی کرده و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کند.

فرماندار سابق پارس‌آباد ادامه داد: تا پایان دوران رقابت‌های انتخاباتی ایام رفاقت‌ها آغاز شده و بنده سعی می‌کنم در کنار سایر منتخبان با باور‌پذیری از مشکلات، معایب و کاستی‌ها تلاش کنم تا این موانع برطرف شده و استان اردبیل در تمام ابعاد در مسیر توسعه گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منتخب مردم اردبیل در مجلس نهم با بیان اینکه به صورت مستقل در انتخابات حاضر شده بودم، افزود: بنده نه تعلقی به اصلاح‌طلبان دارم و نه اصولگرایان، بلکه مستقل وارد انتخابات شده و تنها افتخارخود را ولایت‌پذیری و مردم‌داری می‌دانم.

وی یادآور شد: هر کس از ولایت و رهبری زاویه بگیرد مورد غضب مردم و نفرین تاریخی قرار می‌گیرد.

پیرموذن ادامه داد: در سنگر‌های مختلف کار و تلاش ثابت کردم چکیده انقلاب و مطیع امر رهبر هستم و تمام شایعات و تهمت‌زنی‌ها در مورد اصلاح‌طلب بودن بنده را رد می‌کنم اما معتقدم با پشتیبانی ولایت فقیه اصلاحاتی که مد نظر اباعبدالله‌الحسین (ع) بوده همیشه باید سرمشق ما باشد.

وی از علاقمندی برای حضور در کمیسیون عمران و کمک به وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل بسیاری از پروژه‌ها خبر داد و گفت: راه افتتاح شده اردبیل - سرچم در اصل مصوبه آزاد راه بوده که آن را به صورت دوخطه و در حد بسیار پایین افتتاح کردند، بنابراین ضرورت دارد نسبت به اصلاح و چهار خطه شدن این مسیر تلاشی مضاعف انجام شود.

منتخب مردم اردبیل تصریح کرد: با همراهی امام جمعه اردبیل و استاندار، مجمع نمایندگان با همراهی نمایندگان منتخب مردم که اغلب مجرب، کاردان، با تجربه و آگاه به مسایل هستند تلاش خواهیم کرد تا در سنگر مجاهدت، کار و فعالیت مضاعف برای اهالی استان خادمی شایسته و خدمتگزاری صدیق باشیم.

شهردار سابق اردبیل بار دیگر مسلک و راه خود را پیروی از خط ولایت و رهبری اعلام کرد و افزود: هیچ وقت عضو گروه‌ها و احزابی چون مشارکت، مجاهدین انقلاب اسلامی و سایر طیف‌های اصلاح طلب و اصولگرا نبودم و اگر فعالیت سیاسی نیز داشتم تنها در مسیر آرمانی انقلاب و رسیدن به نقطه ایده‌آل تعقیب منافع ملی بوده است.

پیرموذن ‌گفت: شایعات و برخی عملکردهایی که به نام من نسبت می‌دهند و از برخی رسانه‌ها نیز منتشر می‌شود کذب محض است چرا که کارنامه روشن و شفافی در انجام مسئولیت‌های مختلف داشته‌ام و معتقدم در دوران نمایندگی نیز باید صادقانه و بدون تعصب و جانبداری خاص و حتی حب و بغض‌های شخصی مسایل را پیگیری کرد و در مسیر خواسته‌های مردم گام برداشت.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم در مورد مرحله دوم انتخابات و برخی اظهار نظرها در مورد طرفداری از کاندیدای خاص ابراز داشت: از هیچ کس جانبداری نمی‌‌کنیم و معتقدیم افراد مورد تایید شورای نگهبان مقبول مردم هستند و این انتخاب مردم است که ما را وادار می‌کند تا فرد مورد نظر را که آحاد ملت به آن رای می‌دهند به عنوان منتخب هفتم استان اردبیل در جمع خود راه داده و همسو با سیاست‌های مجمع نمایندگان استان حرکت کنیم.

وی بیان داشت: در دوران نمایندگی مردم نیز با درک مسئولیت و امانتداری از رای مردم 100 درصد مستقل عمل کرده و بدون وابستگی حزبی و گروهی در راستای احقاق منافع ملی و آحاد مردم تلاش خواهم کرد.

شهردار سابق اردبیل سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه گذاری را گرامی داشت و گفت: رهبر فرزانه انقلاب با درک حقیقی از توانمندی داخلی و یقین داشتن به بی‌اثر بودن تحریم‌ها شعار سال را تعیین کردند تا همه در مسیری حرکت کنیم تا رشد اقتصادی آثار تحریم‌های یک‌جانبه را بشکند.

شهردار سابق اردبیل تصریح کرد: در تحقق این شعار جامعه نباید در اندیشه کسب منافع فردی باشد بلکه تضمین تحقق شعار امسال همراهی و همسویی دلسوزانه و اتحاد گونه مردم است که می‌تواند تحقق‌بخش آرمان پیام نوروزی مقام معظم رهبری باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه اغلب مدیران و تلاشگران استان در سنگر کار و تولید و پیشرفت حرکتی خستگی‌ناپذیر دارند، افزود: وظیفه ما سنگ‌اندازی و کارشکنی نیست بلکه نمایندگان استان با شجاعت و رصد تمام مسایل در تلاش هستند عقب‌ماندگی‌ها جبران شود و با حفظ حرمت‌ها اگر مدیری نالایق و ناشایست باشد کنار گذاشته شود.

وی نمایندگان را مددرسان مسئولان اجرایی توصیف کرد و گفت: از بعد نظارت، ضعف‌ها را به جد تذکر می دهیم ولی اجازه نمی‌دهیم مدیران استان با القابی متفاوت تحقیر و تخریب شوند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم دوری از هرگونه افراط و تفریط و اعتقاد به شجاعت، کیاست و دیانت را لازمه مدیریت توانمند توصیف کرد و افزود: در مجمع نمایندگان استان اردبیل از ایده‌ها و تفکرات صاحب‌نظران و نخبگان استان در توسعه حقیقی استفاده می‌کنیم و معتقدیم با بهره‌گیری از نیروی انسانی شایسته می‌توان دو معضل اساسی کشور را که تورم و بیکاری است برطرف کرد.

منتخب مردم اردبیل اولویت خود را حل معضل بیکاری 65 هزار نفر در استان اردبیل، تکمیل پروژه پتروشیمی، نفت مغان، توسعه بزرگراه‌ها و افتتاح راه‌آهن اردبیل اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در افق توسعه تعیین شده قرار بود اردبیل جزو 10 استان برتر کشور باشد خواسته و مطالبه اصلی ما نیز همین است.

پیرموذن در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بنده به هیچ وجه وکیل‌الدوله نخواهم بود بلکه تلاش می‌کنم به عنوان منتخب مردم بدون اهانت و زیر سئوال بردن فعالیت‌های انجام شده تنها از خواسته و مطالبه مردم دفاع کنم.

فرماندار سابق پارس‌آباد بیان داشت: اگر احزاب و گروه‌هایی نیز به مانند ایستادگی بنده را به حزب خود نسبت می‌دهند ادعایی در این زمینه ندارم چرا که معتقدم جبهه ایستادگی بیس جدیدی است که هرگز بنده نگفته‌ام در انتخابات یا عرصه‌های دیگر از من حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرموذن در پایان سخنان خود با بیان اینکه رئیس جمهور در روزهای پایانی سال گذشته با حضور در مجلس مطالبی را در پاسخ به سئوالات نمایندگان مطرح کردند که در شان وکیل‌الدوله‌ها بوده است، افزود: برخی از عملکرد نمایندگان مجلس سبب شد تا شاهد این رویارویی باشیم.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول