اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار میانه:

دوری از کارهایی که موجب عقب‌ماندگی میانه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری شهرستان میانه گفت: باید پاسخگوی مردم بوده و از کارهایی که باعث عقب‌ماندگی شهرمان می‌شود دوری کنیم تا به امور اصلی که باعث پیشرفت و توسعه شهرمان می‌شود بپردازیم.

دوری از کارهایی که موجب عقب‌ماندگی میانه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، جمشید عبداللهی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار میانه با تشکر از شوراهای اسلامی و شهرداران میانه در تمام دوره‌ها که در آبادانی شهر تلاش کرده‌اند اما ناملایماتی نیز صورت گرفته که موجب رنجش مردم شده اظهار کرد: بلندترین همت شهر باید حمایت از شهردار در راستای آبادانی شهر باشد.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را موجودی اجتماعی آفریده به این معنی که انسان‌ها  باید قانونمند زندگی کرده و به خواسته‌های جمعی روی آورند، گفت: لازمه این زندگی قانونمند وحدت است و دوری از مسائلی که باعث اختلاف می‌شود.

وی مردم را بهترین ناظر اعمال شهردار و شورای شهر عنوان کرد و گفت: باید پاسخگوی مردم بوده و از کارهایی که باعث عقب‌ماندگی شهرمان می‌شود دوری کنیم تا به امور اصلی که باعث پیشرفت و توسعه شهرمان می‌شود بپردازیم.

عبداللهی بر انجام امور شهری با نظر کارشناسی و طرح برنامه دقیق تاکید کرد و گفت: اگر کارها بر طبق اصول و کارشناسی شده انجام شود از هدر رفت بیت‌المال نیز جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شهرمان کارهای بسیاری وجود دارد که اگر بودجه 120 میلیارد ریالی چندین برابر هم شود باز نمی‌توانیم به نقطه ایده‌آل برسیم زیرا مدت‌های مدیدی است که به برخی از امور توجه نشده، سرمایه‌هایمان به هدر رفته و یا به امور زیربنایی توجه ویژه صورت نگرفته که در این راستا امیدواریم با برنامه‌ریزی جدید شورا و همت شهرداری بتوانیم کارهای زیربنایی را انجام دهیم.

معاون فرماندار میانه به برخی از مشکلات از جمله کمبود فضای سبز و مراکز تفریحی و ساخت و سازهای غیرمجاز و سد معبر و وضع نامطلوب دفع زباله و مبلمان نامناسب شهری اشاره کرد و به کارهای اصولی و ضروری از جمله آزادسازی مسیر خیابان‌های از قبل طراحی شده به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و بیان کرد که با این مسائل مسئولیت شهردار جدید سنگین‌تر بوده و همت والای وی را می‌طلبد.

عبدالهی یادآور شد: در حال حاضر شهر از ثبات نسبی برخوردار بوده و تعامل خوبی بین مسئولان برقرار بوده و هر جا کمکی لازم باشد شهردار و شورای شهر را حمایت خواهیم کرد تا دغدغه مردم برطرف شده و شهری آباد داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر میانه با ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد شورا و مصوبات آن در دور سوم، به وضعیت فعلی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهر میانه پرداخت و پروژه‌های شاخص گنجانده شده در بودجه سال 91 را برای حاضران تشریح کرد و گفت: برای شهردار جدید در مسئولیت خطیرشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همچنین از خدمات و تلاش‌های تمام شهرداران دوره سوم شورای اسلامی شهر و شهردار سابق میانه  مجید میعاد تقدیر و تشکر کرد.

جلیل خرده‌فروش شهردار جدید میانه به بیان انگیزه‌ها و اهداف خود در پذیرش این مسئولیت و ذکر برنامه‌های خود برای ساماندهی وضعیت عمرانی و خدماتی و توسعه شهر میانه پرداخت.

خرده‌فروش مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود را ساماندهی مبادی ورودی پنج‌گانه شهر میانه، اجرای طرح‌های تملک و مسیرگشایی خیابان‌های مسدود، انتقال قطعی زباله‌خانه شهر از محل فعلی به محلی مطابق با اصول و استانداردهای زیست محیطی، حذف کامل معضل سد معبر، احداث چندین پارک شهری و محله‌ای و اصلاح الگوی کاشت و توسعه فضای سبز، ساماندهی وضعیت کارکنان شهرداری و... ذکر کرد و گفت: با اجرای طرح تحول اداری ساختار سازمانی و تشکیلاتی شهرداری به صورتی اساسی و بنیادین تغییر خواهد یافت به طوری که بنده می‌توانم از این طرح به عنوان انقلاب درونی در تشکیلات شهرداری نام ببرم.

وی به وجود برخی مشکلات ریشه‌ای در زمینه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: شهر کوچکی مثل ترک شهردار و پرسنل و ماشین‌آلات و بودجه و امکانات دارد در حالی که شهرک‌های اقماری میانه که به مراتب جمعیت و گستردگی بیشتری نسبت به این شهر دارند با یک یا دو نفر رفتگر اداره می‌شوند و این بزرگ‌ترین مشکل ما در ارائه خدمات تنظیفی و پاکسازی شهر است که سعی خواهیم کرد با تأمین نیرو و گماردن رفتگران ثابت در تمام محلات شهر در سال آینده این مشکل را برطرف کنیم.

در ادامه این مراسم حکم انتصاب آقای جلیل خرده‌فروش به سمت شهردار میانه صادر شده از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی قرائت و کلید طلایی شهر میانه توسط رئیس شورای اسلامی شهر به خرده‌فروش سپرده شد.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول