اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفت‌و‌گو با فارس:

اردوهای زمستانی تیم ملی دوچرخه‌سواری در اهواز برگزار می‌شود ‌

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت:‌‌ اردوهای زمستانی تیم ملی دوچرخه‌سواری از سال آینده در اهواز برگزار می‌شود.

اردوهای زمستانی تیم ملی دوچرخه‌سواری در اهواز برگزار می‌شود ‌

علی زنگی‌آبادی امروز در حاشیه افتتاح پیست بین‌المللی دوچرخه‌سواری در اهواز با حضور وزیر ورزش و جوانان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با وجود این پیست می‌توانیم از سال اردوهای تیم ملی را که هم اکنون در فصل زمستان برگزار می‌شود در اهواز برگزار کنیم.

 وی ادامه داد: اهواز به دلیل آب و هوای مناسب در فصل زمستان تنها جایی است که  می‌توان اردو برگزار کرد. این پیست قرار بود آذر امسال به بهره‌برداری برسد و اردوی تیم ملی پیش از بازی‌های آسیایی در این مکان برگزار شود اما این امر محقق نشد.

 زنگی آبادی اظهار کرد: این پیست قابلیت‌های بالایی دارد و رقابت‌های ملی و بین‌المللی و همچنین رقابت‌هایی در سطح آسیا مانند کاپ آسیایی را می‌توان در این در این پیست انجام داد. اما امکان برگزاری رقابت‌های آسیایی و کاپ جهانی در این پیست وجود ندارد.

 وی افزود: این پیست حدود 17 سال در دست ساخت بوده و بالاخره امسال به بهره‌برداری رسید. ساخت اماکن ورزشی مانند این پیست، برای توسعه ورزش دوچرخه‌سواری در سطح استان خوب است، اما برای بالا رفتن سطح دوچرخه‌سواری در سطح استان به پیست‌های بزرگ‌تر و استانداردتری نیاز داریم.

 رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در ادامه افزود: پنج پیست دیگر در دست ساخت هستند. پیست مشهد که قرار است افتتاح شود، پیست کرمان هم هنوز کار دارد. یک پیست هم در ساری در دست ساخت داریم که سرپوشیده است و قرار است پیستش از جنس چوب بشود. در یزد هم در حال ساخت پیستی هستیم که با این پیست‌ها متفاوت است.

زنگی آبادی با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواری خوزستان نسبت به امکاناتی که دارد، از سطح قابل قبولی در کشور برخوردار است گفت: دوچرخه سواران خوبی مانند احسان خادمی در خوزستان وجود دارند که در سطح آسیا نیز مدال آورده‌اند و از الان که پیست هم دارند مطمئناً از سال آینده با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت خواهند کرد.

 انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول