اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های 100 هزار دلاری تور آذربایجان

تیم حرفه‌ای اسپانیایی دوچرخه‌سواری به تبریز می‌آید

خبرگزاری فارس: دبیر بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان از اعلام آمادگی تیم حرفه‌ای اسپانیایی برای حضور در تور دوچرخه‌سواری آذربایجان خبر داد.

تیم حرفه‌ای اسپانیایی دوچرخه‌سواری به تبریز می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، ابراهیم فیروزی گفت: برای نخستین بار در تاریخ دوچرخه‌سواری ایران تیم آندولسیای اسپانیا یکی از 23 تیم حرفه‌ای سال 2012 جهان برای حضور در تور دوچرخه‌سواری آذربایجان اعلام آمادگی کرده و حضور این تیم در این رقابت‌ها نهایی و قطعی شده است.

وی افزود: تیم آندولسیا کاجا گرانادا اسپانیا اسامی 16 رکابزن و همراه را برای حضور در این رقابت‌های 100 هزار دلاری تور دوچرخه‌سواری آذربایجان اعلام کرده است و این برای نخستین بار است که یک تیم پروکنتینتال (حرفه‌ای) و یکی از 23 تیم حرفه‌ای 2012 جهان و اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به ایران و تبریز می‌آید.

دبیر بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان نهایی نشده است ولی مسیر انتخابی تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان با حضور تیم‌های قدرتمند در ارتقاء آن نقش مهمی دارد به زودی اعلام خواهد شد.

فیروزی افزود: حضور فردریک چان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری، افسر آنتی دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI، نورمن شل مددین مشاور فنی و کمیسر ارشد، مارتین بروین داور جهانی، ژان پیر کوپونول بلژیکی داور جهانی که سابقه حضور در تور آذربایجان را دارد، نهایی شده و 40 تیم قدرتمند و حرفه‌ای برای رقابت‌های امسال اعلام آمادگی کرده‌اند که در حال بررسی حضور تیم‌ها در تبریز بوده و این اقدامات نوید برگزاری رقابتی خوب و در شان و منزلت آذربایجان‌شرقی را می‌دهد.

تیم آندولسیا کاجا گرانادا اسپانیا برای حضور در تور آذربایجان آدریان پالموراس، جوایز رامیرز، جیسیس روسندو، جوسی لویز کانو لوسا، جوسی توبربیو، سرجیو کاراسکو، آنتونیو کابلو، گابلو رودریگویز، الوی رویز پینتو را به عنوان 10 رکابرن اصلی اعلام کرده و شش رکابزن رزرو نیز معرفی شده‌اند.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان 21 الی 26 اردیبهشت ماه سال 1391 با شعار تور آذربایجان الهام‌بخش ورزش پاک و بدون دوپینگ در ورزش دوچرخه‌سواری برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول