اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور قراردادهای گاز سمنان خبر داد

عقد 202 میلیارد قرارداد گاز در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان سمنان از عقد بیش از 202 میلیارد ریال قرارداد در سال 90 در شرکت گاز استان سمنان خبر داد.

عقد 202 میلیارد قرارداد گاز در سمنان

مجید مهربد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: این میزان مربوط به 102 مورد قرارداد جاری و عمرانی بوده است.

وی گفت: از مجموع قراردادهای منعقد شده در سال گذشته، 39 مورد به صورت مناقصه عمومی یا محدود بوده که از این تعداد نیز 33 مورد عمرانی و شش مورد نیز در قالب مناقصات قراردادهای جاری انجام شده است.

رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان سمنان افزود: هم‌چنین در طول سال 1390 تعداد 741 مورد کنترل اجازه پرداخت به مبلغ بیش از 253 میلیارد در امور قراردادهای شرکت گاز استان سمنان انجام شده است.

مهربد ادامه داد: براساس بخشنامه‏های واصله و لزوم درج اطلاعات در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات وزارت نفت در سال گذشته، تعداد 39 مورد اطلاعات مربوط به مناقصات در این بخش مورد اقدام قرار گرفته است.

رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان سمنان یادآور شد: این اطلاعات شامل آگهی، دعوت‏نامه، ثبت و درج صورت‏جلسات و هم‌چنین فرم برنده مناقصات در پایگاه مذکور درج شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول