اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از کارشناسان انجام شد

برپایی سمینار آشنایی با اصول الگوهای مصرف گاز در سمنان

خبرگزاری فارس: سمینار آشنایی با اصول الگوهای مصرف گاز در سمنان با حضور جمعی از کارشناسان برپا شد.

برپایی سمینار آشنایی با اصول الگوهای مصرف گاز در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز همه کارکنان سطوح مختلف شرکت گاز استان سمنان در سه دوره یک روزه با مبانی و اصول استانداردها و الگوهای مصرف در شرکت‏ها، سازمان‏ها و دستگاه‏های اجرایی آشنا شدند.

اسماعیل سعیدی، رئیس آموزش شرکت گاز استان سمنان در این زمینه گفت: این دوره براساس سرفصل‏های پودمانی آموزشی عمومی هشت ساعته مصوب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در قالب نظام آموزش‏های مصوب کارکنان تدوین شده و توسط واحد آموزش این شرکت اجرا شد.

وی افزود: اهمیت و ضرورت توجه به استانداردها و الگوهای مصرف با توجه به آیات و احادیث، مبانی و مفهوم‏شناسی اسراف و تبذیر با متدهای پژوهشی، مقایسه سرانه‏های مصرفی کشورها، ضرورت استانداردسازی و اصلاح الگوها در سازمان‏ها، رابطه اصلاح الگوی مصرف با عدالت و رفاه اجتماعی و ضرورت‏های زیست‌محیطی و بسیاری از موارد مرتبط با اصلاح الگوی مصرف از جمله سرفصل‏های این دوره بود.

رئیس آموزش شرکت گاز استان سمنان یادآور شد: همه کارکنان سطوح مختلف شرکت گاز استان سمنان در سه دوره یک روزه مطالب مربوط را فرا گرفتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول