اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت گاز استان سمنان:

مردم در ایام نوروز بیشتر به نکات ایمنی دقت کنند

خبرگزاری فارس: روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان با صدور اطلاعیه‏ای ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، خواستار رعایت نکات ایمنی در ایام تعطیلات نوروزی شد.

مردم در ایام نوروز بیشتر به نکات ایمنی دقت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، براساس این اطلاعیه از مشترکان گاز طبیعی استان سمنان خواسته شده است تا در زمان خروج از منزل به مدت طولانی، علاوه بر بستن همه شیرهای مصرف داخلی، شیر اصلی مصرف یعنی شیر بغل کنتور منازل و اماکن را نیز به حالت بسته نگه‌دارند و پس از مراجعه نیز قبل از باز کردن شیر اصلی، از بسته بودن کلیه شیرهای داخلی منازل و اماکن مطمئن شده و سپس به باز کردن شیر اصلی مبادرت ورزند.

روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان در این اطلاعیه اضافه کرده است: آمار حوادث ناشی از انفجار گاز طبیعی نشان می‏دهد که اکثر قریب به اتفاق مشترکان به این موضوع مهم توجهی نکرده و از این طریق باعث ایراد خسارات مالی و جانی شدید به اطرافیان شده‏اند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: فرزندان نیز در زمان مراجعت به منازل و اماکن نباید قبل از والدین خود وارد منزل شوند، بلکه اجازه دهند که ابتدا افراد بزرگ‏تر که با بوی گاز آشنا هستند، با رعایت نکات ایمنی به منزل وارد شده و پس از اطمینان از بسته بودن کلیه شیرهای داخلی و عدم وجود هر گونه نشتی در داخل اماکن اجازه ورود به کوچک‏ترها را بدهند.

روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان ضمن آرزوی آغاز سالی بی‏خطر و ایمن برای کلیه مشترکان، خواسته است که از هر گونه دستکاری کنتور و رگولاتور منازل و اماکن جداً خودداری کرده و وجود هر گونه نشتی یا خطر انفجار را به پست‏های امداد گاز سراسر استان به شماره 194 اطلاع دهند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول