اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

انقطاع نسل‌ها جامعه را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه خطری که امروز جامعه را تهدید می‌کند انقطاع نسل‌های جدید و قدیم است گفت: حفظ کانون خانواده امری مهم در دین اسلام است.

انقطاع نسل‌ها جامعه را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید شمس‌الدین حجازی عصر امروز در نخستین گردهمایی بزرگ خادمین درگاه بهشت که با رویکرد مقام بازنشستگی و سالمندی با حضور خانواده‌های بازنشستگان برخی ادارات استان در بوستان کوکب برگزار شد اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت سالمند در کشور امسال وزارت بهداشت هفته سلامت را با گرامیداشت سالمندان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه هشت درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: باید سالمندان مورد توجه و اهتمام بیشتری قرار گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه ارائه مشاوره‌های پزشکی برای پیشگیری از بیماری‌ها برای سالمندان باید دنبال شود خاطر نشان کرد: همچنین نیازهای عاطفی سالمندان باید برآورده شود.

حجازی با تاکید بر اینکه سلامت روان در همه سنین به ویژه سنین سالمندی بسیار مهم است اضافه کرد: زیباسازی شهر از مهم‌ترین دلایل سلامت روان بوده و در روحیه افراد جامعه بسیار تاثیرگذار است.    

وی با بیان اینکه خطری که امروز جامعه را تهدید می‌کند انقطاع نسل‌های جدید و قدیم است اظهار داشت: حفظ کانون خانواده بسیار امری مهم در دین اسلام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه تجارب سالمندان نسل‌های آینده را پویا خواهد کرد تصریح کرد: در هفته سلامت همایش‌های علمی، تخصصی و آموزشی مختلفی ویژه سالمندان و بازنشستگان با همکاری ادارات استان برگزار شد. 

وی در پایان خواستار توجه بیشتر به خانه سالمندان استان توسط مسئولین و فرزندان کسانی که در خانه سالمندان هستند، شد.  

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول