اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی امور نخبگان خبر داد

حمایت بنیاد ملی نخبگان از نفرات اول کنکور

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی امور نخبگان گفت: برابر مصوبه جدید شورای فرهنگی انقلاب اسلامی نفرات برتر کنکور زیر پوشش بنیاد نخبگان قرار می‌گیرند.

حمایت بنیاد ملی نخبگان از نفرات اول کنکور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن حسینی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 11 هزار نفر طبق آیین‌نامه زیر پوشش بنیاد نخبگان قرار دارند که 6 هزار نفر از این افراد دانشجو، مخترع و یا کارآفرین هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان فارس نخستین بنیادی است که جشنواره مخترعان را برگزار کرد، گفت: در سال جاری این جشنواره به هشت منطقه تقسیم شده که هر 45 روز در یک استان کشور برگزار و جشنواره مخترعان فارس امسال در هرمزگان برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: تعلق ملی نخبگان، آشنایی و انس با قرآن، تقویت روحیه کار، اعتماد به نفس، حس تعاون و طبیعت‌گردی از جمله برنامه‌های فرهنگی در سال 91 است.

حسینی بیان کرد: برگزاری اردوی جهادی با هدف شکل‌دهی به ساختار فکری نخبگان و اردوی فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در استان‌ها برگزار می‌شود و در این راستا فارس در حوزه فرهنگی رتبه نخست کشور به شمار می‌رود.

در ادامه رئیس بنیاد نخبگان فارس نیز گفت: در جشنواره سال گذشته 100 نخبه جدید جذب این بنیاد شده‌اند که تا کنون اختراع سه نخبه تجاری‌سازی شده است و در این راستا خواهان بودجه ویژه تجاری‌سازی در این استان هستیم.

انتهای پیام‌‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول