اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات انتخابی استان البرز

دوندگان اعزامی به قهرمانی کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو ومیدانی استان البرز گفت: با برگزاری مسابقات انتخابی استان البرز دوندگان اعزامی به قهرمانی کشور معرفی شدند.

دوندگان اعزامی به قهرمانی کشور معرفی شدند

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: این مسابقات در بخش آقایان و در رده سنی نونهالان و بزرگ‌سالان به صورت انفرادی، جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور که در تهران و شیراز برگزار می‌شود انجام شد و 124 ورزشکار از سطح شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و شهرهای اقماری استان البرز در آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: این مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد به طوری که حدنصاب‌های قابل قبولی به ثبت رسید و در پایان هم به نفرات اول تا سوم هر ماده، جوایزی از سوی هیئت دو و میدانی استان البرز اهداء شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز در ادامه با ابراز گلایه از ایرادات پیست تارتان مجموعه ورزشی انقلاب گفت: عدم خط‌کشی پیست دو و میدانی از کیفیت مسابقات کاسته است، ولی با این حال مسابقات با شرایط خوبی به انجام رسید و مشکل خاصی در روند برگزاری به وجود نیامد.

وی در پایان تصریح کرد: نفرات برتری که رکورد خوبی در مسابقات کشوری به دست آورند، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت، ضمن آنکه با هماهنگی اداره‌کل از نفرات برتر سال 1390 که در مسابقات قهرمانی کشور، آسیایی و جهانی مقام کسب نموده‌اند طی مراسمی قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول