اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم اردیبهشت‌‌ امسال

همایش ملی جهاد فرهنگی در سیره معصومین (ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد کنگاور گفت: همایش ملی جهاد فرهنگی در سیره معصومین (ع) پنجم اردیبهشت‌‌ ماه امسال در دانشگاه آزاد واحد کنگاور برگزار می‌شود.

همایش ملی جهاد فرهنگی در سیره معصومین (ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه صمد مؤمنی از برگزاری همایش ملی جهاد فرهنگی در سیره معصومین(ع) در پنجم اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور خبر داد.

مؤمنی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش ارائه الگوی جامع و همه جانبه از معصومین(ع) در تحولات فرهنگی، رشد معنویات و پیشگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه و خودباختگی فرهنگی، بازسازی فرهنگی و تحول اخلاقی و تعمیق ارزش‌های اسلامی نسل جوان، جلوه‌های حضور معصومین(ع) در زمینه‌های فرهنگی و ارتقا فرهنگ اسلامی و ارائه روشی کارآمد برای جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری این همایش دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، سنندج، ایلام، صحنه، اسلام آباد غرب، قروه، دره شهر، مریوان، ایوان غرب، دهلران و علوم تحقیقات کرمانشاه با این واحد دانشگاهی مشارکت خواهند داشت.

مؤمنی تصریح کرد: جهاد فرهنگی و مفهوم آن از دیدگاه قرآن و عترت، جهاد فرهنگی معصومین(ع) برای خاموش کردن فتنه، جهاد فرهنگی در سیره نبوی(ع)، جهاد فرهنگی در مسئله مهدویت و انتظار، موانع جهاد فرهنگی و جنگ نرم رسانه از مهمترین محورهای همایش جهاد فرهنگی در سیره معصومین(ع) است.

وی مهلت ارسال مقالات این همایش را تا 25 فروردین ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: نحوه ارسال مقالات از طریق

پست الکترونیک iaukangavar@yahoo.com است و یا اصل مقاله به همراه لوح فشرده به دبیرخانه همایش ارسال شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول