اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب بیش از 3 هزار امتیاز

mrl دانشگاه آزاد قزوین در لیگ روبات‌های خانگی قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ روبات خانگی با کسب 3 هزار و 330 امتیاز قهرمان شد.

mrl دانشگاه آزاد قزوین در لیگ روبات‌های خانگی قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران – 2012، در لیگ روبات خانگی که قرار بود با حضور چهار تیم برگزار شود، تیم‌های strive از چین و wro از دانشگاه یزد به علت عدم آمادگی روبات‌هایشان از شرکت در مسابقات انصراف دادند و تنها تیم‌های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم‌های borg از دانشگاه گرونیگین هلند مسابقات این لیگ را ادامه دادند.

در مرحله مقدماتی و در مرحله معرفی قابلیت‌های روبات تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یک هزار و 55 امتیاز را از هیئت داوران کسب کرد و تیم هلندی موفق به کسب یک هزار امتیاز شد.

در مرحله تشخیص افراد در داخل خانه تیم MRL موفق به کسب 250 امتیاز شد و تیم هلندی در این مرحله امتیازی را از هیئت داوران کسب نکرد.

در مرحله دنبال کردن انسان در محیط‌های شلوغ نیز تیم MRL موفق به کسب 150 امتیاز شد و تیم هلندی تنها 50 امتیاز به دست آورد.

در پایان تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 43 هزار و 440 امتیاز قهرمان شد و تیم هلندی با سه هزار امتیاز عنوان دوم را کسب کرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول