اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بابل:

دانشگاه آزاد در تولید علم دارای اقتدار جهانی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: دانشگاه آزاد در تولید علم دارای اقتدار جهانی است.

دانشگاه آزاد در تولید علم دارای اقتدار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام حسن قلی‌پور ظهر امروز در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد بابل اظهار داشت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه تولید علم و دانش و فرهنگ برای طرح ایده‌های مناسب و متناسب با فنآوری های روز دنیا برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به  نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در بخش تولید علم و پاسخگویی به نیازهای جوانان مستعد و طالب علم و دانش در جامعه توانست توسعه علمی و اقتدار ملی و جهانی را برای ملت ایران فراهم کند.

قلی‌پور به جایگاه علمی اساتید و مدیران گروه اشاره و تصریح کرد: به همان میزان که جایگاه علمی و پژوهشی شما بالا است انتظار هم از شما بیشتر است چرا که تمام عرصه‌های معرفتی اعم از علم و دانش و دین، فرهنگ و هنر، روابط اجتماعی و نظام‌های تولید علم و دانش و فرهنگ و تحقیقات در مراکز آموزش عالی، تعلیم و تربیت جوانان وهمچنین تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عهده شما است.

رئیس دانشگاه آزاد بابل اذعان داشت: هر حرکتی برای ایجاد زیر ساختارها و توسعه فضای آموزشی و پژوهشی تا تولید فنآوری نوین نیاز به همکاری اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دارد و برای پیشرفت در این زمینه باید به قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های سازمان مرکزی توجه ویژه کرد.

قلی‌پور افزود: انجام کارهای درست با روش صحیح برای هدفمند کردن ارتقای فرهنگی و افزایش کیفیت آموزش و پژوهش برای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی موضوع مهمی است.

وی بیان داشت: مهم‌ترین وظیفه فرهیختگان، اساتید دانشگاهی و کارشناسان ارائه ساز و کارهای مناسب برای به دست آوردن دانشگاه پویا و با نشاط است لذا برای ارتقای فرهنگی و افزایش کیفیت آموزش و پژوهش باید تلاش کرد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول