اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مرکز فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی

162 مأموریت تصادفی نوروزی در خراسان شمالی انجام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی آمار قطعی طرح نوروزی این مرکز را اعلام کرد و گفت: 162 مأموریت تصادفی نوروزی در جاده‌های این استان در همین مدت انجام شد.

162 مأموریت تصادفی نوروزی در خراسان شمالی انجام شد

غلام‌رضا اکباتان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در اجرای این مأموریت‌ها 125 نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس جاده‌ای خراسان شمالی به بیمارستان اعزام شدند.

وی همچنین تعداد افراد درمان شده در محل توسط پایگاه‌ها و تیم‌های اورژانس را  18 نفر عنوان کرد.

به گفته اکباتان، 32 نفر نیز در قالب طرح 1019 و پیش از رسیدن اورژانس، با خودروهای عبوری به مراکز درمانی انتقال و یا به خاطر جزئی بودن صدمه منصرف شدند.

وی همچنین شمار کشته شدگان سوانح رانندگی در جاده‌های خراسان شمالی در اجرای طرح نوروزی را هفت نفر اعلام کرد و گفت:‌ شش نفر قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس جاده‌ای جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی همچنین شمار مأموریت‌های تصادفی شهری در استان در همین مدت را 129 مأموریت عنوان کرد و گفت:‌ 116 نفر توسط آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافتند و 10 نفر در محل درمان شدند.

وی همچنین از جان باختن یک نفر در یکی از شهرهای استان بر اثر سانحه رانندگی خبر داد و گفت:‌ پیش از رسیدن عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داده بود.

اکباتان مجموع مأموریت‌های تصادفی اعم از؛ جاده‌ای و بین شهری توسط اورژانس خراسان شمالی را در طرح نوروزی 299 مأموریت عنوان کرد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی تعداد افراد اعزام شده به بیمارستان را در این مأموریت‌ها 249 نفر برشمرد.

به گفته وی، 28 نفر نیز توسط عوامل اورژانس در محل به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

اکباتان تصریح کرد: 43 مورد نیز در قالب طرح 1019 به مراکز درمانی انتقال و یا منصرف شدند.

وی شمار جان باختگان سوانح رانندگی در اجرای مأموریت‌های اورژانس خراسان شمالی در مناطق شهری و جاده‌ای را هشت نفر عنوان کرد و گفت: هفت نفر از این افراد در جاده‌ها و یک نفر در داخل شهر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول