اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک؛

پرستاری در قالب قرارداد حجمی نخواهیم داشت

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در آینده‌ای نزدیک دیگر در بیمارستان‌های یزد پرستاری در قالب قرارداد حجمی نخواهیم داشت.

پرستاری در قالب قرارداد حجمی نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا وفایی‌نسب ظهر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان‌های استان یزد بر اجرایی شدن حاکمیت بالینی و اعتباربخشی در همه بیمارستان‌های استان تأکید کرد و اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد اجرای کامل و جامع این دو بحث در کلیه بیمارستان‌های استان یزد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استان یزد یکی از استان‌های موفق در زمینه همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پرستاری است، افزود: سازمان نظام پرستاری یزد با برقراری ارتباط نزدیک با دانشگاه علوم پزشکی، بسیاری از مشکلات پرستاری را رفع کرده است که از جمله آن می‌توان به رفع کمبود نیروی پرستار در استان یزد اشاره کرد.

وفایی‌نسب با بیان اینکه خوش‌بختانه با جذب 270 نفری کادر پرستاری مشکلات کمبود نیروی پرستار رفع شد، افزود: بیشتر این افراد در حال حاضر مشغول خدمت و تعدادی نیز در حال طی کردن مراحل اداری هستند و به زودی مشغول به خدمت می‌شوند.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای حجمی پرستاران به قرارداد شبه پیمانی اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک پرستاری با عنوان قرارداد حجمی نداشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد هم‌چنین بر اجرایی شدن حاکمیت بالینی و اعتباربخشی در همه بیمارستان‌های استان یزد تأکید و اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد اجرای کامل و جامع این دو بحث در همه بیمارستان‌های استان یزد باشیم.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های نوین خدمات جدید پرستاری دنیا با محوریت بخش‌های آی‌.سی.یو، سی.سی.یو و بخش‌های ویژه در سال گذشته به پرستاران عنوان کرد: در سال جاری نیز به طور جدی پیگیر کلاس‌های آموزشی مداوم ویژه پرستاران استان هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد هم‌چنین پیگیری ارتقای بهره‌وری در بیمارستان‌های خصوصی استان و تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را از جمله اقدامات در دست اجرای این حوزه برشمرد.

وی با بیان اینکه تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در مراحل خوبی به سر می‌برد، اظهار امیدواری کرد: در مجلس نهم بحث تعرفه پرستاران به شکل جدی‌تر پیگیری شود تا پرستاران براساس قوانین موجود در کشور تعرفه‌هایی براساس عملکرد خود نیز داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در گذشته در سطح کشور در زمینه ارائه خدمات پرستاری نمونه بوده است، یادآور شد: سعی داریم خدمات پرستاری را به حد استانداردهای مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول