اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری کردستان:

پرستاران در چرخه درمان نقش تعیین کننده‌ای دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: پرستاران در چرخه درمان نقش تعیین کننده‌ و موثری بر عهده دارند.

پرستاران در چرخه درمان نقش تعیین کننده‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه پرستاری که در سالن ابن سینای دانشگاه علوم‌ پزشکی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: پرستاران برای بهبود وضعیت بیماران همواره با عشق و علاقه در تلاش و تکاپو هستند.

وی با بیان اینکه پرستاران در چرخه درمان نقش موثری دارند، تصریح کرد: پرستاران نیز همانند فرمانده‌ای که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کم‌ترین تلفات و آسیبی به نیروهایش وارد شود، همواره سعی در کاهش و التیام درد بیماران دارد.

حسن‌زاده در ادامه به رشادت‌ها و ایثارگری‌های پرستاران در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: نقش پرستاران در زمان جنگ بر کسی پوشیده نیست و ما بارها شاهد جانفشانی‌های این قشر بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی پرستاران با کمترین امکانات و تجهیزات به مداوای رزمندگان سلحشور کشورمان می‌پرداختند.

حسن‌زاده در ادامه افزود: نقش و رسالت پرستاران در مناطق مرزی همانند کردستان به مراتب بیشتر و سنگین‌تر از سایر نقاط کشور بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از حضور همه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و بیان داشت: در این دوره از انتخابات شاهد حضور 58 درصدی مردم کردستان بودیم.

وی تصریح کرد: انتخابات در حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران به مرحله دوم کشیده شده که در 15 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در پایان بر حضور پرشور گسترده مردم شهرستان‌های مذکور در این دوره از انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول