اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

اختصاص 150 میلیارد ریالی در حوزه درمان مازندران

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: 150 میلیارد ریال اعتبار که بخشی از مصوبات سفر دولت بود، برای حوزه درمان مازندران اختصاص یافت.

اختصاص 150 میلیارد ریالی در حوزه درمان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در مراسم افتتاح کلینیک فوق تخصصی خیر مصطفویان به فعالیت خیران در حوزه سلامت و درمان پرداخت و اظهار داشت: خیران در حوزه سلامت اندیشه‌های متعالی خود را در حمایت از بیماران به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارتقای کمی و کیفی مراکز درمانی فصل جدید مدیریت را به کار بسته است که بسیار ممتاز است.

نماینده عالی دولت در مازندران دانشگاه علوم پزشکی ساری و بابل را پادگان انقلاب اسلامی در استان دانست و گفت: انقلاب اسلامی در عرصه پزشکی و پیراپزشکی دستاوردهای زیادی را به ارمغان آورد که این افتخارات در استان مایه مباهات است.

طاهایی همکاری مدیران حوزه سلامت را در مازندران قابل قبول عنوان کرد و ادامه داد: در روزهای پایانی سال 90 از سوی رئیس جمهور و وزیر اقتصاد اعتبار 150 میلیارد ریالی در بخش حوزه درمان استان اختصاص یافت که تحقق‌بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور در مازندران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تحولات علمی در حوزه پزشکی به ویژه در علم سلول‌های بنیادین موجب شد بسیاری از بیماری‌های سرطانی قابل درمان باشد.

این مسئول حمایت از بیماران خاص، سرطانی و نادر را وظیفه همه دانست و بیان داشت: خیران در مکتب اهل بیت پرورش یافتند که حاضر نیستند در کار خیر نامی از آنان برده شود.

استاندار مازندران فعالیت مسئولان حوزه سلامت را همانند نیات خیر خیران در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز بیش از 60 بیمارستان و مراکز درمانی برای بیش از 10 میلیون مسافر اقامتی در مازندران آماده بود که نشان از جلوه خدمات‌رسانی در حوزه سلامت است.

وی به فعالیت دولت نهم و دهم در حوزه سلامت اشاره کرد و یادآور شد: با تکمیل یک‌هزار و 500 تخت درمانی در حال احداث در مازندران فصل جدیدی از خدمات‌رسانی حوزه سلامت در سطح استان به وجود می‌آید.

طاهایی ایجاد مراکز فوق تخصصی در شرق و غرب مازندران را ضروری دانست و اضافه کرد: پروژه بیمارستان 320 تختخوابی در شهرستان ساری برای حوزه درمان مرکز استان مفید است و امیدواریم مراکز فوق تخصصی در سطح استان ایجاد شود تا  مراجعه بیماران سطح استان به مرکز مازندران کمتر شود.

وی فعالیت‌های حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران را موفق ارزیابی کرد و گفت: میزان دانش‌آموختگان علوم پزشکی و پیراپزشکی مازندران بعد از 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول