اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا خبر داد

راه‌اندازی پایانه مسافربری شرق شهرضا در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: شهردار شهرضا گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته پایانه جامع مسافربری شرق شهرضا اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

راه‌اندازی پایانه مسافربری شرق شهرضا در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شهریار خان‌احمدی صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالی که پایانه جامع مسافربری شرق شهرضا در دهه فجر سال گذشته با پیشرفت 95 درصدی آماده بهره‌برداری بود، اما با توجه به فضای انتخاباتی جامعه، شهرداری شهرضا افتتاح این طرح بزرگ را به سال جدید موکول کرد.

وی ادامه داد: معضلات و نارسایی‌های ترافیکی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات امروز شهرضا است و بر این اساس برنامه‌های جامع و سازنده‌ای طی سال جاری در سطح شهر شهرضا اجرایی می‌شود.

شهردار شهرضا با تشریح طرح‌های شهرداری شهرضا در حوزه آزادسازی معابر شهری تصریح کرد: احداث خیابان امام علی(ع)، خیابان برج عسگر حدفاصل باغ ملی تا 45 متری، خیابان سردار کشوری، اتمام خیابان حکیم اسدالله، تعریض خیابان اردیبهشت و آزادسازی بلوار کشاورز از مهم‌ترین طرح‌های شهرداری در زمینه اصلاح وضعیت ترافیکی شهرضا به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت‌های مردمی در راستای پیشبرد اهداف کلان شهرداری گفت: در زمینه احداث خیابان‌های برج عسگر و امام علی(ع) در حالیکه بحث احداث این خیابان‌ها به نیم‌قرن گذشته برمی‌گردد، اما شاهدیم که مردم در مذاکرات خود به شیوه شایسته‌ای به همکاری با شهرداری پرداخته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اصلاح مبادی ورودی و خروجی شهرضا اظهار داشت: در این زمینه با تخریب اطراف کوه امام‌زاده شاهرضا و حذف پارک سایه و هم‌چنین آزادسازی کوچه جوادالائمه برای اتصال بلوار مدرس به خیابان 45 متری اقدامات سازنده‌ای انجام گرفته است.

خان‌احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح مشکلات منطقه سروستان افزود: در حال حاضر بحث ایجاد امکانات خدماتی، رفاهی در منطقه سروستان به صورت جدی در برنامه لحاظ شده و در سال جاری طرح اتمام ایستگاه آتش‌نشانی سروستان، اصلاح میدان ورودی منطقه، اتمام سالن چندمنظوره مدیریت بحران و ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی برای مردم این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به لزوم بازنگری در وضعیت ظاهری میادین و مبلمان شهری شهرضا بیان داشت: در سال جاری با اصلاح و نوسازی میادین شهری و نصب نمادهای فرهنگی و مذهبی تلاش می‌کنیم در راستای زیباسازی چهره شهری گام‌های سازنده‌ای برداشته شود.

شهردار شهرضا تعبیه امکانات خدماتی، رفاهی در سطح پارک‌های شهرضا را از دیگر برنامه‌های این شهرداری برشمرد و افزود: در این زمینه با نوسازی و به‌سازی پارک معلم و سایر پارک‌های شهرستان فعالیت‌های شایسته‌ای انجام گرفته است.

وی در پایان اصلاح وضعیت فروش دام در سطح شهرضا، استفاده بهینه از پسماندهای شهری و استحصال انرژی گازی و برق را از دیگر برنامه‌های شهرداری شهرضا ذکر و اظهار امیدواری کرد: در سال جاری با برگزاری نشست‌های خبری مداوم با خبرنگاران عموم مردم در جریان همه فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرضا قرار بگیرند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول