اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط

تنها پایانه مسافربری بابلسر و بهنمیر به حراج گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پایانه مسافربری بهنمیر گفت: به دلیل حمایت نشدن و ناتوانی در پرداخت اقساط 22 میلیون تومانی بانک ملی، تنها پایانه مسافربری بابلسر و بهنمیر به حراج گذاشته می‌شود.

تنها پایانه مسافربری بابلسر و بهنمیر به حراج گذاشته می‌شود
رحیم جهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهنمیر اظهار داشت: احداث پایانه مسافربری بهنمیر در زمینی به مساحت 4 هزار و 300 متر مربع از سال 87 آغاز شده و در طول مدت دو سال با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: ساختمان پایانه دارای 630 متر مربع دارای بوده دارای هفت غرفه، یک هزار و 250 متر مربع مغازه و 20 متر مربع سرویس بهداشتی و هشت چشمه است.
جهانی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف پایانه‌ها رفاه و امنیت مسافران و کاهش ترافیک درون شهری است، بیان داشت: برای جلوگیری از تجمع خودروهای شخصی دور میدان که  خود سبب نازیبایی چهره شهر و افزایش ترافیک و همچنین عدم امنیت کافی برای مسافران است بارها به نیروی انتظامی بابلسر مراجعه کرده تا ماشین‌های شخصی را به داخل ترمینال هدایت کنند، اما هیچ اقدامی از سوی نیروی انتظامی بابلسر انجام نشده است.
وی تصریح کرد: برخورد نکردن با خودروهای شخصی سبب تراکم مسافران در داخل شهر شده که این کار خسارت زیادی به پایانه مسافربری بهنمیر وارد کرده و سبب شده به دلیل کمی مسافر مغازه‌های داخل پایانه اجاره داده نشود.
جهانی درباره تسهیلات بانکی برای احداث پایانه مسافربری بهنمیر خاطرنشان کرد: قرار بود برای احداث این پایانه از وام تبصره‌ای با تسهیلات چهار درصد استفاده کنیم ولی وام تبصره‌ای به وام زودبازده با سود 16 درصد تبدیل شده که مجبور بودیم ماهانه 22 میلیون تومان اقساط وام بانک ملی را پرداخت کنیم و این موضوع از عهده ما که ماهانه حدود چهار میلیون تومان درآمد داریم خارج بوده است.
مدیر پایانه مسافربری بهنمیر عنوان کرد: به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط 22 میلیون تومانی بانک ملی ظرف پنج روز آینده تنها پایانه مسافربری بابلسر و بهنمیر با 21 میلیارد ریال به حراج گذاشته می‌شود.
جهانی اذعان اشت: با توجه به اینکه در دولت نهم و دهم بارها تاکید شده از بخش خصوصی حمایت شود، انتظار داریم که بانک ملی مقدار اقساط وام را تا حداکثر قیمت کاهش داده و کمک کند تا این پایانه در بهنمیر پابرجا بماند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول