اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی فردوس خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و هنری فردوس تا هفته دولت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان فردوس گفت: مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان در هفته دولت طی سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و هنری فردوس تا هفته دولت

جواد غلام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: پروژه احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فردوس از سال 1386 آغاز و در حال حاضر از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است.

وی افزود: این پروژه با زیربنای 2 هزار و 240 مترمربع شامل سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 500 نفر، ساختمان اداری، فضاهای کارگاهی، نمایشگاه، تریا و گالری است.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی فردوس عدم اختصاص اعتبار در سال‌های گذشته را علت طولانی شدن این پروژه عنوان و تصریح کرد: این پروژه نسبت به قرارداد اولیه که با پیمانکار بسته شده بود از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است و با توجه به افزایش سطح زیربنای پروژه قرارداد جدیدی منعقد و زمان اجرای پروژه طولانی شد.

غلام‌زاده اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این پروژه را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون بیش از 750 میلیون تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی از اختصاص مبلغ 600 میلیون تومان اعتبار در سال جاری به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فردوس خبر داد و متذکر شد: با اختصاص این میزان اعتبار پروژه با سرعت بیشتری اجرا و در هفته دولت به بهر‌‌ه‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی فردوس اذعان داشت: طبق قرارداد اولیه سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری دارای ظرفیت 250 نفر بود که با توجه به نیاز شهرستان این ظرفیت به 500 نفر افزایش و برای این منظور قرارداد جدیدی با پیمانکار منعقد شد.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول