اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گرگان خبر داد

برگزاری انتخابات سالم در دور دوم اولویت‎‎ اصلی گرگان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گرگان گفت: برگزاری انتخابات سالم در دور دوم اولویت اصلی شهرستان گرگان در سال جاری است.

برگزاری انتخابات سالم در دور دوم اولویت‎‎ اصلی گرگان

حسن غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مدیران باید تلاش کنند تا در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‎ ایرانی نامگذاری شده است نقش حساسی در توسعه و عمران آبادی کشور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سال 1390 شاهد تلاش و کوشش حوزه اداری شهرستان بوده‎ایم عنوان کرد: امید داریم که در سال جاری نیز برای تحقق اهداف نظام شاهد تحرک و پویایی هر چه بیشتر مسئولان در اجرای ماموریت‎ها باشیم.

غریب افزود: در سال جاری اولویت اولی را که باید با وزارت کشور و مجموعه اداری شهرستان به تحقق برسانیم برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس نهم در گرگان است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: مرحله اول انتخابات در 12 اسفند ماه 1390 با حضور 64 درصدی واجدان شرایط به منصه ظهور نشست و با امنیت و سلامت انجام شد.

وی بیان داشت: در نتیجه برگزاری این انتخابات سیدعلی طاهری با اکثریت آرا مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و اعتبارنامه ایشان تصویب شد و پرونده یک کرسی از دو کرسی نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا بسته شد.

غریب با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات در 15 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‎شود تصریح کرد: فرمانداری گرگان مقدمات برنامه‎ریزی ستاد انتخابات را در دستور کار قرار داده و برابر روزشمار وزارت کشور کار انتشار آگهی اسامی و تعداد صندوق‎ها در 6 اردیبهشت محقق می‎‎شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گرگان اذعان داشت: تبلیغات کاندیداها از 7 اردیبهشت ماه شروع می‎شود و تا بامداد روز 14 ادامه خواهد داشت تا در 15 اردیبهشت شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس نهم در شهرستان گرگان باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول