اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست منابع انسانی شرکت برق سمنان خبر داد

اجرای 13 هزار نفر ساعت برنامه‏های آموزشی برق در سمنان

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر منابع انسانی شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای بیش از 13 هزار نفر ساعت برنامه‏های آموزشی در شرکت توزیع نیروی برق سمنان خبر داد.

اجرای 13 هزار نفر ساعت برنامه‏های آموزشی برق در سمنان

محمدحسین نجم‏الدین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: در سال گذشته، 13 هزار و 230 نفر ساعت دوره، همایش و کارگاه آموزشی و تخصصی برای کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به اجرا درآمده است.

وی گفت: اجرای برنامه‏های آموزشی برای همکاران در راستای طرح جامع آموزش کارکنان و ارتقای سطح علمی و آگاهی آنان در عرصه‏های مختلف علمی و پژوهشی است.

نجم‏الدین با اعلام اینکه در سال قبل 32 دوره آموزشی برگزار شده، گفت: این دوره‏ها برای 355 نفر و به میزان 12 هزار و 30 نفر ساعت طی شده است.

سرپرست دفتر منابع انسانی شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: با همکاری و مشارکت برخی مؤسسات علمی و آموزشی و شرکت‏های فنی، 31 همایش و کارگاه آموزشی و تخصصی در قالب یک هزار و 200 نفر ساعت در این استان عملیاتی شده است.

وی هم‌چنین اظهار کرد: در سال 90، تعداد 43 نفر از مراکز آموزشی وزارت علوم و تحقیقات به این شرکت معرفی و دوره‏های کارآموزی را در واحدهای فنی، اداری، مالی و خدمات مشترکان طی کرده‏اند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول