اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوس‌رانی کرج خبر داد

آغاز مکانیزه شدن ایستگاه‌های اتوبوس در کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرج گفت: طرح احداث و نصب ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس در مرکز استان البرز آغاز شده است.

آغاز مکانیزه شدن ایستگاه‌های اتوبوس در کرج

مهرداد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از برنامه‌های عمرانی ما در سال 91 اصلاح ایستگاه‌های قدیمی اتوبوس در شهرستان کرج و حومه است.

وی تصریح کرد: برای انجام این مهم بودجه لازم اختصاص یافته و با یک پیمانکار بخش خصوصی نیز قراردادی منعقد شده است.

* احداث 50 ایستگاه اتوبوس مکانیزه تا پایان سال

این مسئول با اشاره به آغاز عملیات اجرایی برای انجام طرح فوق از ابتدای سال گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تا پایان سال 50 ایستگاه اتوبوس مکانیزه از سوی پیمانکار بخش خصوصی در کرج احداث و به بهره‌برداری برسد.

کیانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه طرح فوق چه زمانی به طور کامل اجرا می‌شود، گفت: قراردادی که در این رابطه منعقد شده، پیمانکار را موظف کرده است که تا پایان سال 92 طرح را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: در پایان سال 92 باید 400 ایستگاه اتوبوس مکانیزه در کرج دایر باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرج خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح بودجه‌ای معادل 70 میلیارد ریال نیاز بوده که اعتبار فاز نخست آن تأمین شده است.

* ویژگی ایستگاه‌های اتوبوس مکانیزه

کیانی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های این ایستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: باجه فروش کارت الکترونیکی و پرداخت هزینه سفر با کارت‌های فوق، درب‌های هوشمند و دوربین‌های مداربسته برای تأمین امنیت مسافران از جمله امکاناتی است که در این ایستگاه‌ها قرار دارد.

وی در پایان گفت: هم‌چنین صفحه‌های نمایشی در ایستگاه‌های مکانیزه نصب می‌شود که در آن اطلاعات مربوط به مسیرها و زمان ورود و خروج اتوبوس‌ها را به اطلاع شهروندان می‌رساند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول