اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلمه خبر داد

توسعه پارک شقایق کلمه در وسعت 2.5 هکتار

خبرگزاری فارس: شهردار کلمه از توسعه پارک شقایق کلمه در وسعت 2.5 هکتار خبر داد.

توسعه پارک شقایق کلمه در وسعت 2.5 هکتار

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان اکبر حیدری شامگاه پنجشنبه در نشست با مدیران شهرداری کلمه اظهار داشت: صیانت از حقوق مردم و توجه به خواسته‌های ایشان از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و شهرداری کلمه این مهم را در رأس امور خود قرار داده است.

شهردار کلمه عنوان کرد: در اطراف شهر فضاهای گردشگری و حوزه‌های سرسبز کشاورزی فراوانی وجود دارد که مکانی برای تفریح و گردش میهمانان نوروزی و شهروندان فهیم کلمه را فراهم آورده ولی در عین حال شهرداری کلمه توسعه پارک‌ها و فضاهای سبز را به عنوان یکی از رویکردها پیش رو گرفته است.

حیدری توسعه پارک‌ها و فضای سبز را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان دانست و بیان داشت: شهرداری کلمه در این راستا اقدامات مهم و ارزشمندی انجام داده و مطالعات راهبردی و کافی در این راستا صورت پذیرفته و شاهد اجرای طرح‌های مهمی در این شهر بوده‌ایم.

این مسئول از توسعه پارک شقایق کلمه در وسعت 2.5 هکتار خبر داد و اضافه کرد: توسعه 25 هزار مترمربعی پارک شقایق کلمه یکی از اقدامات شهرداری کلمه در این راستا بوده و مورد استقبال شهروندان کلمه واقع شده است.

شهردار کلمه با اشاره به استقبال پرشور مردم کلمه از پارک شقایق ابراز داشت: این پارک به یکی از مهم‌ترین گردشگاه‌ها و تفرج‌گاه‌های مردم این شهر در طول روز تبدیل شده و روزانه جمع کثیری از شهروندان برای تفریح و سرگرمی میان‌ روز به بازدید از این پارک می‌پردازند.

حیدری خاطر نشان کرد: وجود پارک‌ها و فضاهای سبز از جاذبه‌های گردشگری و عوامل زیبایی شهرها است و در شهر کلمه بر اساس نیازهای این شهر تلاش خود را در راستای توسعه فضاهای سبز به کار می‌گیریم.

شهردار کلمه بیان داشت: توجه به پیشنهادات و نظرات شهروندان از عواملی است که در موفقیت شهرداری کلمه تاثیر مهمی داشته و تلاش خود را در این راستا ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول