اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اوقاف فارس صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه خاطره نویسی در جهرم

خبرگزاری فارس: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مسابقه خاطره‌نویسی با عنوان «زیارت» در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه خاطره نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس حجت‌الاسلام محمد بیگدلی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم اظهار داشت: امور فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم اقدام به برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی وی‍ژه نوجوانان با موضوع «زیارت از آستان مقدس امامزادگان جهرم (ع)» کرده است که علاقمندان و زائران نوجوانی که در ایام نوروز به زیارت حرم‌های مطهر این شهرستان مشرف شده‌اند، می‌توانند با ارسال خاطرات و دل نوشته‌های خود از سفر به استان فارس و حضور در آستان مقدس امامزادگان در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان باید آثار خود را در قالب  صفحات A4و در صورت امکان به همراه عکس سفر با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس حداکثر تا سی‌ام فروردین ماه جاری به آدرس جهرم، میدان سپاه، بلوار انقلاب، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم دبیرخانه مسابقه خاطره نویسی «زیارت» ارسال کنند که پس از داوری، از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم  به شرکت‌کنندگانی که آثارشان برگزیده شود، به قید قرعه جوایز نفیس اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش همچنین از محل درآمد موقوفات بیمارستان موقوفه نمازی شیراز تجهیزات پزشکی خریداری شده است.

ایمان علی زارع سرپرست اوقاف و امور خیریه ناحیه پنج شیراز گفت: از محل درآمد موقوفات بیمارستان موقوفه حاج محمد نمازی شیراز در سال گذشته تجهیزات مورد نیاز پزشکی با نظر مدیریت بیمارستان موقوفه نمازی این شهر خریداری شده است.

وی اضافه کرد: مبلغ خرید این وسایل و تجهیزات بیش از 472 میلیون تومان بوده که از محل پرداخت اجاره‌های مستاجران موقوفات مرحوم نمازی واقف شیرازی تامین شده است.

زارع افزود: پرداخت به موقع اجاره‌ها توسط مستاجران موقوفات نمازی می‌تواند خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند و جامعه پزشکی و درمانی استان فارس را تسهیل کند.

این مسئول از مساعدت به بیماران مستمند و خرید تجهیزات و همچنین کمک به ساخت و ساز در بیمارستان نمازی را از جمله اقدامات این اداره از محل درآمد موقوفات حاج محمد نمازی دانست.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول