اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسمی

نفرات برتر جشنواره خاطره‏نویسی دفاع مقدس شرق تهران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره خاطره‏نویسی دفاع مقدس شرق استان تهران نفرات برتر خود را شناخت.

نفرات برتر جشنواره خاطره‏نویسی دفاع مقدس شرق تهران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران در مراسم اختتامیه دومین جشنواره خاطره‏نویسی دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز با حضور مردم و مسئولان در حوزه شرق استان تهران در دماوند برگزار شد، از نفرات برتر با اهدای تندیس و لوح زرین جشنواره تقدیر شد.

رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس در شرق استان تهران گفت: این دومین جشنواره خاطره‏نویسی دفاع مقدس است که در دو بخش خاطره‏نویسی خودنوشت و دیگرنوشت برگزار می‏شود.

علی رحمانی تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را 238 اثر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد اثر که توسط 136 نفر نگاشته شده، 150 اثر در بخش خاطرات خودنوشت و 81 اثر در بخش دیگرنوشت بوده که نسبت به نخستین دوره برگزاری جشنواره تعداد 138 اثر افزایش داشته است.

وی بیان کرد: دومین جشنواره با فراخوانی که در تاریخ یکم دی‌ماه سال جاری منتشر شد آغاز و تا 15 بهمن‌ماه مهلت ارسال آثار ادامه یافت که پس از جمع‏آوری خاطرات توسط دو داور خارج از شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت و نفرات برتر خود را شناخت.

رحمانی ادامه داد: هیئت داوران جشنواره از مجموع 238 اثر در دو بخش یاد شده تعداد شش اثر را به عنوان آثار برگزیده و برتر انتخاب کرد و در این مراسم که خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مردم و مسئولان حضور داشتند با اهدای تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

رئیس اداره حفظ آثار و ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران در ادامه به هدف برگزاری جشنواره اشاره و خاطر نشان کرد: خاطرات دفاع مقدس بخشی از هویت این دوران است که باید با بهترین قلم در اختیار نسل آینده قرار گیرد تا آنها نیز با فرهنگ والای ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند و این راه پر افتخار را ادامه دهند.

هیئت داوران نفرات برگزیده جشنواره خاطره‏نویسی دفاع مقدس شرق استان تهران را به این شرح اعلام کردند: در بخش خودنوشت نفرات برتر به ترتیب محمد قربانی، علی‏اکبر سید و کریم قلب‏بیگی و در بخش دیگرنوشت زهرا کرمی، مهدی محمدی و طیبه میرزاکوچکی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول