اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان خبر داد

برگزاری مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی مهرورزی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی نوروزی با عنوان مهرورزی ویژه عموم مردم در ایام نوروز امسال خبر داد.

برگزاری مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی مهرورزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، غلامرضا یاوری اظهار داشت: این مسابقه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، جذب مخاطبان غیر عضو و تقویت قدرت نگارش و با هدف تقویت مبانی اخلاقی و خلاقیت مهارت‌های نویسندگی برگزار می‌شود.

وی افزود: عموم مردم می‌توانند دفترچه‌های مربوط به این مسابقه را از کتابخانه‌های عمومی یا کتابخانه‌های مدارس دریافت و در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان تصریح کرد: در بالای هر یک از صفحه‌های دفترچه سؤالی مطرح شده تا مخاطبان با بیان خاطرات و دیدگاه‌های خود درباره موضوع مطرح شده قدرت نگارش و خلاقیت خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: هم‌چنین خاطراتی از نویسندگان مطرح کشور در این دفترچه نقل شده که دست‌یابی به شیوه صحیح نگارش را برای مخاطب فراهم می‌کند.

یاوری در ادامه تأکید کرد: علاوه بر این دفترچه‌های خاطرات نوروزی حاوی معرفی کتاب‌های ارزشمند در زمینه‌های متفاوت برای تمام اعضای خانواده و مسابقه نقاشی با موضوع‌های مختلف نیز برگزار می‌شود.

وی درباره چگونگی ارزیابی این دفاتر نیز گفت: تمیزی دفترچه، خوانا بودن مطالب، نثر روان و انسجام مطالب، توجه به جزئیات، جذابیت مطالب و پرداختن به عناوین مورد نظر دفترچه از جمله معیارهای ارزیابی دفترچه‌های خاطرات است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 فروردین 91 این دفترچه را دریافت و پس از ثبت خاطرات نوروزی حداکثر تا سوم اردیبهشت سال آینده آنها را به کتابخانه‌های عمومی استان تحویل دهند.

به گزارش فارس، برندگان مرحله ملی، استانی و شهرستانی این مسابقه تا پایان اردیبهشت مشخص و طی مراسمی از آنها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول