اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز برگزار شد

برگزاری کارگاه خاطره‌نویسی و داستان دفاع مقدس در برازجان

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی خاطره‌نویسی و داستان دفاع مقدس در برازجان برگزار شد.

برگزاری کارگاه خاطره‌نویسی و داستان دفاع مقدس در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مسئول ادبیات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر  عصر امروز در این آیین اظهار داشت: گسترش فرهنگ دفاع مقدس امری مهم و ارزشمند است و به ویژه باید این امر در بین نسل جوان گسترش یابد.

محمدعلی موحد افزود: دشمنان نظام اسلامی طی چند سال اخیر برای زیر سئوال بردن ارزش‌های والای دفاع مقدس از تمام توان و پتانسیل موجود استفاده کرده‌اند و با تهاجم فرهنگی در این مسیر فعال هستند.

وی اضافه کرد: باید با ترویج فرهنگ معنویت و اخلاق اسلامی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.

این مسئول با اشاره به توانمندی بالای دشتستان در ادبیات دفاع مقدس و با بیان اینکه دشتستان پیشرو بخش خاطره‌نویسی و داستان دفاع مقدس است یادآور شد: همچنان دشتستان در این بخش در استان پیشرو است و بیشترین آثار ارسالی متعلق به این شهرستان است و همین مسئله موجب شد تا این مراسم را در شهر برازجان برگزار کنیم.

موحد اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی ویژه را بالا بردن توانمندی علاقمندان به این رشته و حمایت همه جانبه از نویسندگان شهرستان بیان کرد و گفت: این بنیاد از مولفان این آثار در زمینه چاپ و حق تالیف حمایت خواهد کرد.

سید قاسم یاحسینی، خاطره‌نویس مشهور دفاع مقدس کشور نیز در این آیین به طرح موضوعاتی در زمینه این رشته پرداخت و از کارآموزان و نویسندگان رفع اشکال کرد.

وی افزود: گسترش فرهنگ والای دفاع مقدس یک امر لازم در جامعه است و مسئولان باید اهتمام لازم را در این عرصه داشته باشند.

بر اساس این گزارش، دوشنبه‌شب کارگاه آموزشی خاطره‌نویسی و داستان دفاع مقدس با حضور مسئولین استان و شهرستان دشتستان و با مشارکت فعال اساتید بنام، اعضای انجمن داستان و جمع کثیری از علاقه‌مندان ادبیات دفاع مقدس در سالن همایش انجمن داستان برازجان برگزار شد.

در پایان مراسم بسته‌های فرهنگی آموزشی بین حضار توزیع شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول