اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی:

لیگ دوچرخه‌سواری در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی از برگزاری مسابقات لیگ استانی در تبریز طی سال آینده خبر داد.

لیگ دوچرخه‌سواری در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، عظیم عبدل‌نژاد ممقانی در جلسه مشترک هیئت‌های ورزشی دوچرخه‌سواری شهرستان‌های استان اظهار داشت: در هیئت دوچرخه‌سواری به همراه سایر همکارانم به دنبال ایجاد تحولاتی ماندگار هستیم و به نظر می رسد که برگزاری منظم مسابقات استانی در هر ماه یکی از اقداماتی باشد که بتواند دوچرخه‌سواری استان را به موفقیت‌هایی بیش از پیش رهنمون سازد.

وی ادامه داد: برگزاری یک مسابقه رسمی در هر ماه علاوه ایجاد شور و هیجان در بین رکابزنان، می‌تواند برای کسانی که علاقه‌مند به دوچرخه‌سواری هستند نیز نشان‌دهنده یک مسیر خوب برای پیشرفت و ترقی آنها باشد.

ممقانی همچنین به توجه هیئت دوچرخه‌سواری استان به هیئت‌های شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مقرر شده که هر ماه به همراه مسئولان کمیته‌های هیئت استان به شهرستان‌های مختلف استان برویم و از امکانات این هیئت‌ها بازدید کرده و مشکلات آنها را بررسی کنیم.

وی، با یادآوری انتخاب هیئت آذربایجان‌شرقی به‌عنوان برترین هیئت دوچرخه‌سواری کشور در شش ماهه نخست سال 90 تصریح کرد: باید این امکان برای شهرستان‌ها نیز فراهم شود تا آنها همپای مرکز استان نسبت به استعدادیابی و پرورش رکابزنان مستعد اقدام کرده و این رشته ورزشی را بیشتر مطرح کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این هیئت به آموزش و پرورش همانند یک انبار استعداد در امر دوچرخه‌سواری نگاه می‌کند، گفت: انبوه جوانان مستعد و علاقه‌مند به ورزش به ویژه دوچرخه‌سواری اکنون در مدارس جمع شده‌اند و من معتقدم که اگر تعامل مناسبی بین هیئت دوچرخه‌سواری استان و آموزش و پرورش وجود داشته باشد، به شکلی راحت و وسیع می‌توان استعدادهای ناب دوچرخه‌سواری را کشف کرد.

وی در ادامه افزود: پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تحویل هیئت داده شده و از این به بعد ورزشکاران ما می‌توانند تمرینات خود در بخش پیست را در این محل برگزار کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول