اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

اجرای 24 پروژه شهری در منطقه نیروگاه

خبرگزاری فارس: در جلسه بررسی طرح‌های بافت فرسوده که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، استاندار قم از اجرای 24 پروژه شهری در منطقه نیروگاه خبر داد.

اجرای 24 پروژه شهری در منطقه نیروگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در جلسه بررسی روند پیشرفت طرح‌های مربوط به ساماندهی بافت‌های فرسوده امامزاده چهل اختران و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی قم که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: این طرح‌ها با مشارکت استان، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری با جدیت و پیشرفت خوبی در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع 150 میلیارد ریال اعتبار برای طرح ساماندهی بافت‌های فرسوده حریم امامزاده چهل اختران در نظر گرفته شده بود، ادامه داد:  تمام سهم استان و شهرداری از این رقم تامین و پرداخت شده است.

استاندار قم افزود: در این زمینه انتظار داریم تا وزارت هم به تعهدات مالی خود عمل کرده و هر چه سریع‌تر باقیمانده تعهدات خود را پرداخت کند.

موسی‌پور به ضرورت و اهمیت سرعت دادن به اجرای طرح‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: عملیات تملک، بازگشایی و ساماندهی مسیر اصلی و محوطه‌های پیرامونی طرح، باید حداکثر تا پایان سال انجام شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های استان در طرح سکونت‌گاه‌های غیر رسمی گفت: در قالب این  موضوع 24 پروژه آموزشی، ورزشی، فرهنگی، بهداشتی و فضای سبز برای کمک به توانمند سازی و ارتقاء سطح خدمات در محلات محروم و حاشیه‌ای شهر پیش بینی شده که عملیات اجرایی بعضی از طرح‌ها در سال گذشته آغاز شده است.

استاندار قم لزوم بررسی و نیاز سنجی دقیق پروژه‌های این بخش را مورد تاکید قرار داد و افزود: پروژه‌ها باید متناسب با نیاز واقعی محلات تعریف و اجرا شوند.

موسی‌پور با اشاره به اهمیت سرعت دادن به روند اجرای پروژه‌های ساماندهی بافت‌های فرسوده امامزاده چهل اختران و سکونت گاه‌های غیر رسمی گفت: در خصوص این دو پروژه، تفویض اختیارات وزارتی به مدیر کل راه و شهر سازی استان به عنوان قائم مقام وزیر علاوه بر تسهیل امور، روند اجرای پروژه‌ها را سرعت و شتاب ویژه‌ای خواهد بخشید.

انتهای پیام/ی30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول