اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان:

صندوق‌های پستی شخصی امنیت صد درصد دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اصفهان گفت: افرادی که آدرس معینی ندارند و یا قصد دارند خودشان به صورت مستقیم مرسوله را دریافت کنند، صندوق‌های شخصی اجاره می‌کنند که این صندوق‌ها از نظر ایمنی امنیت صد درصد دارند.

صندوق‌های پستی شخصی امنیت صد درصد دارند

سیروس رضایتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با صندوق‌های شخصی اظهار داشت: اشخاصی که آدرس معینی ندارند و یا قصد دارد خودشان مرسوله را دریافت کنند، می‌توانند صندوق شخصی اجاره و این صندوق‌ها شماره خاص و کلید داشته و زمانی که مرسوله‌ای برای شخص می‌رسد با پیام کوتاه به او اطلاع داده می‌شود تا برای دریافت مرسوله اقدام کند.

وی در مورد انواع صندوق‌های شخصی گفت: این صندوق‌ها دو نوع کوچک و بزرگ دارند و صندوق‌های بزرگ متعلق به سازمان‌های حقوقی و صندوق‌های کوچک متعلق به اشخاص حقیقی است.

مدیرکل پست استان اصفهان در ارتباط با هزینه این صندوق‌ها تصریح کرد: هزینه صندوق‌ها سالانه دریافت می‌شود و هزینه صندوق‌های کوچک کمتر از صندوق‌های بزرگ است.

وی در مورد مزایای صندوق‌های شخصی بیان داشت: برخی افراد آدرس ندارند و یا قصد دارند مرسوله به خودشان تحویل داده شود در این صورت صندوق شخصی اجاره می‌کنند تا مرسولات به صورت مستقیم به دست خودشان برسد و از نظر امنیتی نیز مرسوله غیر از شخص گیرنده به فرد دیگری داده نمی‌شود.

رضایتی ادامه داد: مرسولات صندوق‌های شخصی وارد اداره پست شده و در اداره وارد صندوق شخصی فرد می‌شود و از نظر ایمنی، امنیت 100درصد دارد.

وی در ارتباط با انواع مرسولات تاکید کرد: مرسولات عادی وارد صندوق شخصی می‌شود، اما در مورد مرسولات ثبتی مانند سفارشی و پیشتاز اطلاعیه‌ای در صندوق گذاشته می‌شود و گیرنده پس از دیدن اطلاعیه به رئیس صندوق مراجعه و پس از دادن امضا، مرسوله خود را تحویل می‌گیرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول