اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اردیبهشت سال جاری صورت می‌گیرد

افتتاح مرکز زلزله‌نگاری شمال و شمال غرب کشور در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ساختمان مدیریت بحران و مرکز زلزله‌نگاری شمال و شمال غرب کشور با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری 20 اردیبهشت سال جاری در این استان خبر داد.

افتتاح مرکز زلزله‌نگاری شمال و شمال غرب کشور در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت شعبانپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای تامین مسکن حمل و نقل گیلان به افتتاح 13 هزار و 500 واحد مسکن مهر در اسفند سال گذشته توسط رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: امسال باید تمام پروژه‌های مسکن مهر که از سال‌های گذشته آغاز شده است به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مختلفی توسط اداره کل راه و شهرسازی در گیلان در حال اجراست، افزود: ساختمان مدیریت بحران و مرکز زلزله‌نگاری شمال و شمال غرب کشور بیستم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری در گیلان افتتاح می‌شود.

شعبانپور افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه سال جاری را از جمله طرح‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان برشمرد و تصریح کرد: دولت اعتقاد دارد نباید باری به دوش دولت بعدی گذاشته شود و طرح‌ها در سال 91 به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اجرای 41 هزار واحد مسکن مهر در سال‌های 89 و 90 بیان کرد: تاکنون 50 هزار و 517 واحد مسکن مهر به مرحله اجرا درآمده و این امر به دلیل پیگیری استاندار و تقاضای مردم بوده است.

وی تعداد 14 هزار و 365 واحد مسکن مهر گیلان را متعلق به تعاونی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: تعداد یک‌هزار و 267 واحد نیز اجاره پنج ساله است.

شعبانپور با بیان اینکه تعداد 10 هزار و 242 واحد مسکن مهر گیلان بی‌نام ساخته شده است، گفت: تعداد 20 هزار و 424 واحد در قالب بخش خصوصی با نام خود مالک ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از ساخت 627 واحد مسکن مهر توسط خیران مسکن‌ساز در این استان خبر داد و یادآور شد: طرح‌های مسکن مهر برای سپاه، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی هر کدام با حدود یک‌هزار واحد در حال احداث است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول