اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 30 فروردین

مهلت ارسال آثار به جشنواره پیشگیری از اعتیاد تمدید شد

خبرگزاری فارس: مسئول واحد آموزش و فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ارسال عکس و کاریکاتور به جشنواره فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی پیشگیری از اعتیاد تا پایان فروردین ماه خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره پیشگیری از اعتیاد تمدید شد

علیرضا خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم 15 تا 25 اسفند سال 90 برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش بالغ بر هزار و 600 نفر در زمینه اعتیاد، اجرای تئاتر خیابانی، توزیع کتابچه و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌های این جشنواره بوده است.

مسئول واحد آموزش و فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت ورزش به عنوان یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد گفت: مسابقات ورزشی مانند طناب‌کشی و دارت برای دختران، فوتسال و دو برای دانش‌آموزان پسر در سطح مدارس و ناحیه برگزار شده و مرحله نهایی آن 20 تا 30 فروردین برگزار می‌شود.

وی از تمدید مهلت ارسال عکس و کاریکاتور جشنواره پیشگیری از اعتیاد خبر داد و افزود: علاقه‌مندان تا پایان فروردین فرصت دارند آثار خود را در این دو بخش به انجمن مهرآفرین واقع در خیابان 19 دی، کوچه 27، پلاک 108 ارسال کرده یا به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری نبش کوچه 28 تحویل دهند.

خلیلی خاطرنشان کرد: متقاضیان باید عکس‌ها و کاریکاتورهای خود را پیرامون موضوع اعتیاد، پیامدها و پیشگیری تهیه کنند.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان تنها مجاز به ارسال حداکثر 10 عکس هستند ولی محدودیتی در ارسال کاریکاتور وجود ندارد.

مسئول واحد آموزش و فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: کتابی از مجموعه عکس‌ها چاپ و نمایشگاهی از بهترین‌ عکس‌ها برپا می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول