اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مدیران دستورات رهبری را مورد توجه ویژه قرار دهند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: همه مدیران و افراد جامعه باید به تمام نکات فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کرده و این دستورات را در سطوح مختلف زندگی خود مورد توجه ویژه قرار دهند.

مدیران دستورات رهبری را مورد توجه ویژه قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی ظهر دوشنبه در جمع نیروهای انتظامی همدان اظهار کرد: ملت ایران در حال حاضر در موقعیتی قرار دارند که علاوه بر پیروی از اعتقادات دینی دارای خط مشی اعتقادی و انقلابی هستند و این امر شرایط  کنونی ایران را در تاریخ کشور استثنایی کرده است.

وی افزود: نقش رهبری ولایت فقیه در جامعه ما امری است که به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را نادیده گرفت و همه مدیران و افراد جامعه باید به تمام نکات فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کرده و این دستورات را در سطوح مختلف زندگی خود مورد توجه ویژه قرار دهند.

استاندار همدان از عملکرد خوب و به دور از رخوت و سستی دستگاه‌های اجرایی استان به خصوص اعضای شورای تأمین در سال گذشته اظهار خرسندی کرد و گفت: فعالیت‌های بدون کم‌کاری، نشان‌دهنده وفاق و همدلی میان مسئولان اجرایی و اعضای شورای تأمین است که توانسته نقش بسزایی را در تأمین امنیت و توسعه و آبادانی استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان اجرایی لازمه پیشبرد امور را برادری و اخوت بین مسئولان اجرایی و کارگزاران نظام و توجه به ترفندهای دشمن عنوان کرد و افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نقش مسئولان در اجرایی شدن این شعار بسیار مهم است و برای دست‌یابی به این امر باید برنامه‌های جامعی تدوین شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان نیز با ابراز رضایت از عملکرد انتظامی همدان کاهش عموم جرایم و افزایش احساس امنیت را نشان از فعالیت چشمگیر فعالان در مجموعه انتظامی این استان عنوان و ابراز کرد: نقش ناجا در پویایی و نشاط جامعه بسیار موثر است و نیروی انتظامی همدان کارنامه درخشانی را در انتخابات مجلس نهم، طرح زمستانی و نوروزی و مدیریت چهارشنبه آخر سال از خود به یادگار گذاشته است و طبق اعلام ناجا نیروی انتظامی استان در مجموع عملکرد سال گذشته توانست رتبه نخست کشور را کسب کند.

فرمانده انتظامی همدان نیز سال گذشته را بهترین سال از نظر ارتقای امنیت عنوان کرد و افزود: مجموعه انتظامی همدان با انجام طرح‌های گسترده توانستند روند رشد سرقت و جرائم را در همدان نسبت به سال گذشته کاهش دهند.

سردار مهدی معصوم‌بیگی از کاهش 50 درصدی سرقت مسلحانه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: 600 طرح عملیاتی برای افزایش امنیت از سوی مجموعه انتظامی همدان در سال گذشته اجرا و 5 هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد که رشد 12 درصدی را نسبت به سال 89 داشتیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول