اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات کرمان:

مطبوعات سخنان رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند

خبرگزاری فارس: مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: انعکاس صحیح مطالب و مسائل مربوط به تولید، هدف اصلی رسانه‌ها و مطبوعات باشد و سخنان رهبری را فصل‌الخطاب کارها قرار دهند تا به بهترین نتیجه برسیم.

مطبوعات سخنان رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی ظهر امروز در تشریح برنامه‌های سال جاری خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان کرمان در قالب خود امسال برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: تعدادی از اعضای هیئت اجرایی استعفا کردند و متن آن را فرستادند و ما نیز بالاجبار افراد دیگری را انتخاب می‌کنیم.

سلطانی افزود: سعی داریم، نخستین گردهمایی مدیران خانه‌های مطبوعات کشور را در کرمان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: پالایش خبرنگاران از موارد مورد تأکید و جدی خانه مطبوعات است تا هر فردی خود را خبرنگار معرفی نکند و از امتیازات آن استفاده کند.

سلطانی ابراز داشت: افراد مطبوعاتی که خبرنگار نیستند، کارت عضویت دریافت می‌کنند، اما عنوان خبرنگاری را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: مسکن مهر خبرنگاران کاری بود که رقم خورد، اما عملیاتی نشد و ان‌شاء‌الله بعد از پالایش خبرنگاران پیگیری می‌شود.

سلطانی گفت: با توجه به اینکه اعتبار کارت‌های خانه مطبوعات تا 21 فروردین ماه است، تمدید کارت‌ها را در دستور کار داریم که به صورت متنوعی در نظر گرفته شده و خبرنگار، مدیر مسئول، سردبیر، عکاس و موزع تفکیک می‌شوند.

وی ابراز داشت: با این کار می‌توان امتیازات خاص و ویژه را برای هر گروه داشت و حقی از فردی ضایع نشود.

سلطانی با اشاره به راه‌اندازی پنل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان عنوان کرد: با استفاده از این سامانه امکان برقراری ارتباط دو طرفه خانه مطبوعات و اهالی رسانه از طریق پیام کوتاه ممکن است.

وی بیان داشت: برگزاری نخستین یادواره شهدای خبرنگار، دوره آموزش طراحی روزنامه، دوره آموزش مهارت‌های هفت‌گانه، تجدید نظر در مورد موزه مطبوعات استان کرمان، طرح اوقات فراغت ویژه فرزندان خبرنگار از جمله برنامه‌های سال جاری است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: اصحاب رسانه به عنوان کلید اصلی فرهنگ اجتماعی می‌توانند هر قفل بسته‌ای را باز کنند و با بیان حقایق مهم‌ترین نقش را در این زمینه داشته باشند.

سلطانی افزود: انعکاس صحیح مطالب و مسائل مربوط به تولید، هدف اصلی رسانه‌ها و مطبوعات باشد و سخنان رهبری را فصل‌الخطاب کارها قرار دهند تا به بهترین نتیجه برسیم.

وی ابراز داشت: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان پذیرای انتقادات است، اما نقدی که سازنده و جنبه قانونی داشته باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول