اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

حمایت از تولید سبب افزایش اشتغال می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: گسترده‌تر شدن تولید سبب افزایش اشتغال، رضایت و بهبودی سایر شاخصه‌های اقتصادی کشور می‌شود.

حمایت از تولید سبب افزایش اشتغال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان طرح منزلت نماز سپاه استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بهترین مدافع ولایت و امامت بود.

وی ادامه داد: ولایت‌مداری را باید از صدیقه طاهره(س) آموخت که در تمام مراحل زندگی با حمایت از ولایت حقایق را بیان فرمود.

سرافراز ادامه داد: سرداران، فرماندهان و شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و جهاد علمی با تأسی از ائمه اطهار(ع) و تبعیت از ولایت مقابل دشمنان اسلام ایستادند و به حول و قوه الهی روز به روز شاهد اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بدخواهان این نظام الهی در طول بیش از سه دهه گذشته از ترفندهای مختلف برای عدم موفقیت انقلاب استفاده کردند اما دانشمندان ولایت‌مدار و بسیجی ایران اسلامی عزم خود را جزم و تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند.

وی عبادت و بندگی را برای سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها محوری دانست و گفت: رزمندگان سال‌های دفاع مقدس نیز با تمسک به قرآن و بهره‌گیری از نماز و طاعت الهی توانستند افتخارآفرین باشند.

سرافراز افزود: برای حصول بیشتر موفقیت‎ها باید به نماز و قرآن تمسک جست و زمینه‌های نشر تعالیم وحیانی را در جامعه و خانواده‌ها فراهم ساخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گسترده‌تر شدن تولید سبب افزایش اشتغال، رضایت و بهبودی سایر شاخصه‌های اقتصادی کشور می‌شود، گفت: تولید ملی علاوه بر مقوله مصرف کالای داخلی بحث حمایت از تولیدکنندگان داخلی را هم شامل می‌شود.

سرافراز افزود: کار شایسته و همت عالی باید زمینه‌ای برای ایجاد ارتباط بین مخلوق و خالق بوده و منطبق بر موازین الهی و اسلامی باشد و شارع مقدس آن را برای سلامت جامعه مفید و موثر بداند.

وی حمایت از تولید ملی را راهکار اصلی مقابله با تحریم‌های دشمن برشمرد و گفت: اشتغال پایدار به نوبه خود در ارتقای ثروت عمومی جامعه مؤثر است و به‌عنوان یک جامعه نمونه در امت اسلامی می‌تواند این خودباوری را بیش از پیش نمایان کند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول