اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد:

پیام رهبری حجت را بر همگان برای رونق تولید تمام کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: با نامگذاری امسال به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حجت بر همگان برای تحقق این شعار و رونق تولید تمام شده است.

پیام رهبری حجت را بر همگان برای رونق تولید تمام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند، ظهر امروز دوشنبه، در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه براساس سخنان رئیس جمهور در دو سال گذشته، 35 میلیارد دلار در صندوق توسعه ملی برای کشور ذخیره شده است، اظهار کرد: بر این اساس امسال اعتبارات تخصیصی به بخش کشاورزی نسبت به پارسال دو برابر افزایش خواهد داشت که این امر می‌تواند گامی مؤثر در اجرای اهداف دولت در بخش کشاورزی باشد.

وی گسترش تولید و افزایش ثروت ملی را یکی از زمینه‌های پیشرفت و‌ آبادانی شهرستان دانست و از مسئولان خواست با ارائه پیشنهادات کاربردی تلاش خود را برای رسیدن به اهداف دولت و تحقق شعار امسال پیگیری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد نیز از برگزاری 10 کارگروه امور اقتصادی و تولیدی با تصویب 51 مصوبه در سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد مصوبه 47 مورد در سطح شهرستان اجرایی شده که 92 درصد را شامل می‌شود.

حسین فضلی همچنین از تشکیل کمیته استعدادیابی در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این کمیته متشکل از جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور آب و نماینده‌ای از فرمانداری است که می‌توان با بررسی و نیاز سنجی اقشار مختلف از جمله کشاورزان به توسعه کشاورزی پرداخت.

وی با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی تصریح کرد: با توجه به اینکه 43 درصد جمعیت شهرستان به فعالیت کشاورزی مشغول هستند دولت بنا دارد که در توسعه این بخش در شهرستان نسبت به گذشته اقدامات بیشتری داشته باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در ادامه ایجاد مشاغل خانگی و امور دامی را از جمله طرح‌های توسعه کشاورزی خواند و افزود: دولت در راستای توسعه این بخش اقدام به ارائه تسهیلاتی به مبلغ 300 میلیون ریال به فارغ‌التحصیلان کشاورزی کرده است.

فضلی در پایان سخنان خود به وضعیت سن غلات در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت پارسال نسبت به سن غلات می‌طلبد که هماهنگی‌ها برای مبارزه به موقع با سن غلات از سوی کشاورزان و مسئولان بیشتر شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول