اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

شهید صیاد شیرازی گنجینه عظیم علم و عمل بود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: شهید امیر علی صیاد شیرازی نمود و مجسمه کامل اخلاص در عمل و شجاعت در گفتار بود.

شهید صیاد شیرازی گنجینه عظیم علم و عمل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سیزدهمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در اردبیل اظهار داشت: شهدای ما به ویژه سرداران شهیدی همچون سپهبد شیرازی همگی اسناد گویا و گواه حقانیت نظام ما هستند و دشمنان کور‌دل هیچگاه عظمت وجودی چنین سردارانی را درک نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهید شیرازی از شخصیت‌های ممتاز و برجسته‌ای بود که نقش‌های مهم و سازنده را در طی خدمت در نیروهای مسلح ایفا کرد، افزود: یاد و خاطره این شهید بزرگوار که منشأ اثرات خیر در نیروهای مسلح کشور ما بود هیچگاه از خاطره‌ها پاک نخواهد شد و صیاد شیرازی زنده جاوید است.

فرماندار اردبیل ادامه داد: پیشرفت در زمینه‌های علمی، فناوری و دانش هسته‌ای مرهون ایثارگری شهدای همیشه جاوید ایران اسلامی همچون امیر صیاد شیرازی است.

اکبری بیان داشت: شهید صیاد شیرازی منادی وحدت، همبستگی نیروهای مسلح و سرباز فداکار امنیت، صلح و آرامش اجتماعی بود.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی فقط منتسب به یک یگان نظامی خاص نبود، تصریح کرد: شهید شیرازی نماد نیروهای فداکار بسیجی و مردمی و در لباس مقدس نیروهای مسلح بود که با ولایت‌پذیری، مردم‌مداری و توکل به قدرت لایزال الهی در کنار نیروهای فداکار مسلح و دوشادوش فرماندهان آگاه و هوشیار نظامی و انتظامی با تدبیر و آینده نگری، دست متجاوزان به حریم امنیت داخلی را برید و ننگ پشیمانی بر پیشانی متجاوزان برای همیشه تاریخ نشاند.

اکبری ادامه داد: موضوع پیشرفت هسته‌ای یک پدیده مبارک ملی است که در دولت نهم با دیپلماسی فعال، تهاجمی و سیاست خارجی مقتدرانه و تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با پیگیری شجاعانه ریاست جمهور و در سایه خلاقیت‌ها، ابتکارات فرزندان رشید مکتب امام (ره) و انقلاب و با نثار خون‌های مطهر شهدا به دست آمد.

فرماندار اردبیل در پایان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز نه تنها به عنوان قدرت بلامنازع خاورمیانه بلکه به عنوان ملجأ و امید تاثیرگذار در همه مناسبات بین المللی، در مقابل نظام سلطه ایستادگی کرده و موجب رسوایی بیش از پیش حاکمان گستاخ و زورگوی غربی شده است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول