اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

نخستین تغییر در حوزه فرمانداران استان اصفهان نصیب شهرضا می‌شود

خبرگزاری فارس: در حالیکه سال گذشته تعدادی از فرمانداران استان اصفهان تغییر کردند، در سال 91 نخستین تغییر در حوزه فرمانداران استان اصفهان نصیب شهرضا می‌شود.

نخستین تغییر در حوزه فرمانداران استان اصفهان نصیب شهرضا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حالیکه سال گذشته تعدادی از فرمانداران استان اصفهان تغییر کردند، در سال 91 نخستین تغییر در حوزه فرمانداران استان اصفهان نصیب شهرضا می‌شود.

در سال گذشته 9 فرماندار شهرستان‌های استان اصفهان در شهرستان‌های اصفهان، اردستان، برخوار و دولت‌آباد، نجف‌آباد، دهاقان، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، تیران و کرون، شهرضا و کاشان تغییر کردند.

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که زمزمه‌های تغییر در فرمانداری شهرستان شهرضا به گوش می‌رسد، آیا این موضوع صحت دارد، تصریح کرد: سیدرضا مرتضوی فرماندار فعلی شهرضا به تازگی دوره دکتری را آغاز کرده و از آن ‌جایی که به عضویت در هیئت علمی دانشگاه درآمده است، بنابراین براساس قانون نمی‌تواند در فرمانداری به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در جواب این سؤال که آیا فرد جایگزین برای فرمانداری شهرضا انتخاب شده است، گفت: چند گزینه برای تصدی‌ در این پست در حال بررسی هستند و تلاش می‌شود در روزهای آینده به جمع‌بندی در این مورد برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا فرماندار آینده بومی خود شهرستان است، بیان داشت: موارد متعددی از جمله توجه به حوزه عملکرد سیاسی فرد سابقه‌های عملکردی و نیز آشنایی به شهرستان برای یک فرماندار مورد بررسی قرار می‌گیرد که به طور طبع بومی بودن نیز یکی از معیارهای سنجش است اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

به گزارش فارس، سال گذشته جعفررضا شهرضا فرماندار سابق شهرستان شهرضا به دلیل شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد و سیدرضا مرتضوی جایگزین وی شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول