اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد:

فرصت 3 روزه فرمانداران برای ارائه طرح‌های خشکسالی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: فرمانداران شهرستان‌های استان کرمان تنها تا 29 آذر ماه فرصت دارند طرح‌های پیشنهادی خود را برای تعیین سهم اعتبارات خشکسالی و حوادث ارائه کنند.

فرصت 3 روزه فرمانداران برای ارائه طرح‌های خشکسالی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده عصر امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرمانداران شهرستان‌های استان کرمان که تاکنون موفق به ارائه طرح‌های پیشنهادی خشکسالی و حوادث نشده‌اند تا 29 آذر ماه فرصت دارند نسبت به ارائه آن اقدام کنند.   
وی با اشاره به اینکه اعتبارات خشکسالی و حوادث استان کرمان در سال جاری 30 میلیارد تومان است، بیان داشت: از این میزان 18 میلیارد تومان در بخش خشکسالی و 12 میلیارد تومان در بخش حوادث هزینه می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: تاکنون تعدادی از شهرستان‌های استان طرح‌های خشکسالی و حوادث خود را ارائه کرده‌اند.
تکلوزاده گفت: عدم ارائه طرح‌های خشکسالی و حوادث از سوی کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها موجب تقسیم اعتبارات این طرح ها بین دستگاه‌های مربوطه می‌شود.
وی به اعتبارات تملک دارایی و هزینه‌ای استان کرمان اشاره کرد و افزود: از 403 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی 47.7 دهم درصد به طور میانگین به این استان اختصاص داده شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای در دو بخش بند «و» و سایر هزینه‌ها تقسیم می‌شوند، عنوان کرد: در بند «و» 72 درصد اختصاص اعتبار داشته‌ایم که بیانگر سه درصد کسری اعتبار است.
تکلوزاده با بیان اینکه در سایر هزینه‌ها اعتبار استان 60 درصد بوده که بین دستگاه‌های مختلف بین 56 و 69 درصد تقسیم شده است، گفت: درصدد تامین کسری اعتبارات هزینه‌ای در استان هستیم که تا پایان سال جاری این کسری تامین می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول